پویش مجازی «سرباز حسینم» در البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 3997474
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸

پویش مجازی «سرباز حسینم» در البرز برگزار می‌شود

پویش مجازی «سرباز حسینم» همزمان با سراسر کشور با موضوع محرم و عزاداری با هدف زنده نگاه داشتن فرهنگ عاشورا ویژه کودکان و نوجوانان در البرز برگزار می‌شود.

پویش مجازی «سرباز حسینم» در البرز برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از البرز، پویش مجازی سرباز حسینم همزمان با سراسر کشور با هدف دعوت کودکان و نوجوانان برای ارسال آثار خود شامل ارسال مداحی، دابسمش(لب‌خوانی) مداحی، نقاشی با موضوع محرم و عزاداری و ارسال عکس‌های دردانه‌های حسینی در مراسم عزاداری در البرز برگزار می‌شود.

این پویش با هدف زنده نگه‌داشتن فرهنگ عاشورا و امام حسین(ع) برای کودکان و نوجوانان برگزار می شود. قالب‌های ارسال محتوای این پویش در بخش عکس و نقاشی فعال است و خانواده‌ها می‌توانند از سیاه‌پوش‌ کردن منزل تا پخش نذری همچنین ارسال نقاشی کودکان از داستان‌های مرتبط با اهل‌ بیت(ع) در این پویش شرکت کنند.

محیط‌های انتشار محتوای ارسالی به پویش سرباز حسینم در پیام‌رسان ایتا به نشانی https://eitaa.com/sarbaze_hoseinam و فضای مجازی اینستاگرام به آدرس instagram.com/sarbaze_hoseinam و در تلگرام با نشانی https://t.me/sarbaze_hoseinam است و علاقه‌مندان تا پایان ماه صفر فرصت دارند در این پویش شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha