ازسرگیری دوره‌های قرآنی در مؤسسه بصائر یزد
کد خبر: 3997817
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹
از پاییز انجام می‌گیرد؛

ازسرگیری دوره‌های قرآنی در مؤسسه بصائر یزد

مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بصائر یزد با اشاره به اینکه در حال حاضر مؤسسه به دلیل تعمیرات تعطیل است، گفت: فعالیت مؤسسه به صورت حضوری از پاییز آغاز خواهد شد.

علی‌اکبر کاظمی، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بصائر یزد در گفت‌وگو با ایکنا درباره روند فعالیت این مؤسسه گفت: در حال حاضر به دلیل تعمیرات نوسازی در مکان برگزاری کلاس‌ها، مؤسسه تعطیل است.

وی با اشاره به اینکه محور اصلی دوره‌های مؤسسه، جلسه مرکزی با محوریت تلاوت قرآن بوده است که در قالب محفل انس با قرآن برگزار می‌شد، افزود: درکنار آن نیز حلقه‌های مختلف آموزش‌های قرآنی به صورت عمومی و تخصصی در رشته‌های مختلف به فراخور گروه سنی و استعدادهای قرآنی آنها تشکیل می‌شود.

کاظمی درباره فعالیت مؤسسه در ایام کرونایی، ادامه داد: این مؤسسه نیز طی این ایام به مانند سایر مراکز آموزشی، فعالیت خود را در بستر فضای مجازی و با بهره‌گیری از پیام‌رسان‌ها ادامه داد، اما به دلیل تعداد بالای شرکت‌کنندگان و فراهم نبودن زیرساخت‌های لازم، کلاس‌ها به حالت نیمه تعطیل درآمد.

مدیر مؤسسه بصائر یزد ادامه داد: با توجه به روند واکسیناسیون، مقدمات ثبت نام از علاقه‌مندان برای ترم پاییزه مؤسسه در حال انجام است تا محفل قرآن، سه‌شنبه شب‌ها پس از اقامه نماز مغرب و عشا تشکیل شود و در کنار آن نیز حلقات قرآنی برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه مؤسسه دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، بیان کرد: در کنار بحث آموزش، فنون تلاوت قرآن، پیام آیات، نکات کاربردی و تفاسیر، آشنایی با روش‌های حفظ و تبیت نیز ارائه می‌شود.

یادآور می‌شود، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بصائر یزد در بلوار دهه فجر، خیابان شهدای مریم آباد، بیت‌الائمه قرار دارد.

انتهای پیام
captcha