نیکوکار تهرانی هزینه ساخت مسکن مددجویی در یزد را متقبل شد
کد خبر: 3998174
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۳

نیکوکار تهرانی هزینه ساخت مسکن مددجویی در یزد را متقبل شد

مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: نیکوکار تهرانی با اختصاص دو میلیارد تومان، هزینه ساخت 12 واحد مسکونی برای نیازمندان مناطق محروم این استان تقبل کرد.

نیکوکار تهرانی هزینه ساخت مسکن مددجویی در یزد را تقبل کردبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی کمیته امداد، محمد شجاعان، مدیرکل کمیته امداد استان یزد با بیان اینکه تأمین مسکن برای نیازمندان از جمله برنامه‌های اصلی این نهاد است که این مهم با همکاری و مشارکت نیکوکاران میسر می‌شود اظهار کرد: نیکوکار تهرانی با اختصاص دو میلیارد تومان، هزینه ساخت 12 واحد مسکونی برای نیازمندان دارای عائله سه نفر به بالا در مناطق محروم شهرستان‌های بهاباد، هرات، مروست، ابرکوه و بهمن را تقبل کرده است.

وی افزود: این تعداد واحد مسکونی در روستاهای سنجدک، عزیزآباد، صفی‌آباد، خرم‌آباد، شهرآباد، اسدآباد علیا، چنار ناز، ترکان، خوانسار و هاشم‌آباد با زیربنای 40 تا 60 مترمربع در حال ساخت است.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد تصریح کرد: این نهاد سال گذشته یک‌هزار و 791 مورد خدمات عمرانی با اختصاص 11 میلیارد تومان به مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند ارائه کرد، هزینه‌های انجام‌ شده در بخش مسکن مددجویی از محل اعتبارات دولتی، صدقات، کمک‌های مبتنی بر نیاز، زکات، آورده مددجو، کمک خیران و وام قرض‌الحسنه بوده است.

انتهای پیام
captcha