حضور چهارصد کسب و کار بین‌المللی در نخستین «هفته حلال» تایوان + فیلم
کد خبر: 3998259
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲

حضور چهارصد کسب و کار بین‌المللی در نخستین «هفته حلال» تایوان + فیلم

نخستین هفته حلال تایوان با هدف تبلیغ محصولات و خدمات حلال و توسعه بیش از پیش این صنعت با حضور دست‌اندرکاران چهارصد شرکت بین‌المللی فعال در این زمینه برگزار شد.

به گزارش ایکنا به نقل از سان دیلی، اولین هفته حلال تایوان از سوی شورای توسعه تجارت خارجی تایوان(TAITRA) در 14 سپتامبر (23 شهریور) راه‌اندازی شد.

این هفته، یک رویداد سه روزه به صورت مجازی بود که با هدف تبلیغ شرکت‌های محلی و معرفی محیط‌های دوستدار مسلمانان در تایوان با مجموعه‌ای از فعالیت‌ها، از جمله یک وبینار بین‌المللی درباره صنعت حلال، کسب و کارهای آنلاین و نمایش آنلاین محصولات حلال برگزار شد.

حضور چهارصد کسب و کار بین‌المللی در نخستین «هفته حلال» در تایوان

هفته آنلاین حلال تایوان با مراسم افتتاحیه زنده و وبینار بین‌المللی صنعت حلال آغاز شد. از جمله سخنرانان برجسته‌ای که حضور داشتند می‌توان به فضل بهارالدین، ​​بنیانگذار و مدیر عامل شرکت CrescentRating؛ پروفسور دکتر فریده حاج حسن، معاون رئیس آکادمی جهانی مدیریت اسلامی؛ دکتر ابراهیم اوراگبا، رئیس مرجع صدور گواهینامه حلال نیجریه و یک نماینده فروش از Camangi Corporation، اولین شرکت نساجی که دارای گواهینامه حلال در تایوان است اشاره کرد.

در طی این رویداد سه روزه، بیش از 60 عرضه کننده محصولات حلال برتر از تایوان تولیدات خود را به صورت آنلاین به نمایش گذاشتند. این رویداد توجه بیش از 400 کسب و کار از چندین کشور مانند اندونزی، مالزی، فیلیپین، امارات متحده عربی، ترکیه و برخی از کشورهای آفریقایی را به خود جلب کرد. همچنین بیش از 50 جلسه ملاقات تجاری آنلاین برنامه‌‌ریزی شده بود.

در آوریل 2017، دولت TAITRA را موظف کرد تا مرکز حلال تایوان را راه‌اندازی و به ترویج صنعت حلال تایوان کمک کند.

حضور چهارصد کسب و کار بین‌المللی در نخستین «هفته حلال» در تایوان

پس از تلاش‌های فراوان، چهره تایوان به عنوان یک مقصد دوستدار گردشگران مسلمان به بهترین حد خود رسید. تایوان امسال از نظر سفرهای دوستدار مسلمانان در‌ «شاخص جهانی سفر مسلمانان (GMTI)» در بین همه کشورهای غیر عضو سازمان همکاری اسلامی پس از سنگاپور و همراه با انگلیس در رده دوم قرار گرفت.

انتشار این نظرسنجی در میان چالش‌های همه‌گیری کووید 19 خبر مهیجی برای صنعت گردشگری تایوان بود.

در ادامه کلیپی از مراسم افتتاحیه هفته حلال تایوان را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام
captcha