مسئولیت‌پذیری؛ مهم‌ترین اصل در امنیت جامعه
کد خبر: 3998949
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۰
فرماندار همدان بیان کرد:

مسئولیت‌پذیری؛ مهم‌ترین اصل در امنیت جامعه

فرماندار همدان اصل مسئولیت‌پذیری را در امنیت استان مهم دانست و گفت: هرکس با توجه به وظایفی که برایش تعریف شده لازم است وارد عرصه مربوطه شود، از این‌رو باید فراتر از روزمرگی فعالیت کنیم و با برنامه محوری به‌دنبال نیازهای اساسی باشیم.

مسئولیت‌پذیری مهم‌ترین اصل در امنیت استانبه گزارش ایکنا از همدان، محمدعلی محمدی، فرماندار همدان، 30 شهریور در مراسم تکریم و معارفه رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و فرمانده انتظامی شهرستان همدان، گفت: از خودگذشتگی که مردم در دفاع مقدس داشتند موجب شده تا امروز با آرامش زندگی کنیم، بی‌شک خون‌بهای این شهدا و انقلاب شرایطی است که ما در آن قرار گرفتیم و نباید در وظایفمان کوتاهی کنیم.

وی اظهار کرد: ویروس کرونا در بسیاری از امور مشکلاتی ایجاد کرد و معیشت مردم تحت تأثیر این موضوع قرار گرفت، گاهی باید فرصت و شرایطی ایجاد می‌شود که به چالش کشیده می‌شویم تا نعمت الهی را بیش از گذشته پاس بداریم.

فرماندار همدان گفت: نیروی انتظامی با تمام بضاعت خود در جهت امنیت کشور تلاش می‌کند، شهرستان همدان در اغتشاشات چند سال اخیر بسیار موفق عمل کرد و این شهر به‌عنوان نقطه امنی در آشوب‌ها بود.

وی اظهار کرد: در مسئله امنیت اصل بر پیشگیری و پیش‌بینی است، چراکه شرایطی در کشور حاکم است که معاندین نظام راحت از کنار مواضع ما عبور می‌کنند.

فرماندار همدان با بیان اینکه اصل هماهنگی و انسجام در نیروهای انتظامی و ارگان‌های مرتبط در غالب شورای تأمین وجود دارد، گفت: با استفاده از ظرفیت‌های قانونی هیچ عذری از کسی پذیرفته نیست و همه باید به وظایف خود عمل کنند.

وی اصل مسئولیت‌پذیری را در جهت امنیت استان مهم دانست و گفت: هرکس با توجه به وظایفی که برایش تعریف شده لازم است وارد عرصه مربوطه شود، از این‌رو باید فراتر از روزمرگی فعالیت کنیم و با برنامه محوری به دنبال نیازهای اساسی باشیم.

محمدی با بیان اینکه اعتماد اجتماعی باید ترمیم شود، گفت: در این چند سال گذشته سرمایه اجتماعی به‌دلیل عملکرد برخی مسئولان دچار خدشه شده است، اگر مسئولی خوب عمل نمی‌کند نظام نباید هزینه آن را پرداخت کند و همگی باید به سمت ترمیم این امر برویم.

انتهای پیام
captcha