راه‌اندازی معاونت رسانه در مؤسسه نور مبین
کد خبر: 3998954
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵

راه‌اندازی معاونت رسانه در مؤسسه نور مبین

مدیرعامل مؤسسه نور مبین اردبیل از را‌ه‌اندازی معاونت رسانه در این مؤسسه به منظور لزوم ایجاد تشکیلات سازمان یافته رسانه‌ای خبر داد.

راه‌اندازی معاونت رسانه در مؤسسه نور مبینبه گزارش ایکنا، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورمبین را می‌توان یکی از فعال‌ترین مؤسسات استان اردبیل دانست. این مؤسسه در سال ۱۳۸۲ تأسیس شده و در حال حاضر بیش از 10 محله حاشیه‌نشین را تحت پوشش قرار داده است.

این مؤسسه در سال ۹۲ به دستور وزیر وقت راه و شهرسازی موفق به دریافت زمین شد که از اواسط همان سال مؤسسه شروع به احداث ساختمان قرآنی در منطقه حاشیه شهرستان کرد و اکنون ساختمان چهار طبقه‌ای را در اختیار دارد، علاوه بر این در مدارس و مساجد مختلف در نقاط مختلف شهرستان کلاس‌های قرآن برگزار می‌کند.

این مؤسسه در سال ۹۲ به عنوان رتبه دهم و در سال ۹۴ و ۹۵ به‌ عنوان رتبه هجدهم کشوری در آزمون‌های سراسری قرآن‌کریم و نیز رتبه سوم  کشوری در رشته تدبر در قرآن و نیز دومین مؤسسه برتر استان از سوی معاونت قرآنی وزارت ارشاد معرفی شد و به تازگی معاونت رسانه نیز در آن به عنوان یکی از بزرگترین مؤسسات قرآنی استان اردبیل راه‌اندازی شده است.

عادل جعفری، مدیرعامل مؤسسه نورمبین اردبیل در همین رابطه در گفت‌وگو با ایکنا، بیان کرد: با توجه به گسترش فعالیت‌های رسانه‌ای و لزوم ایجاد تشکیلات سازمان یافته، بر اساس تصمیم هیئت مدیره معاونت رسانه نورمبین راه‌اندازی شد.

وی افزود: در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری، همچنین با توجه به وجود ظرفیت‌های بسیار زیاد در عرصه رسانه‌ای و فضای مجازی کشور، در این مؤسسه نیز از ابتدای سال 1398 اقدام به راه‌اندازی تیم‌ها و کارگروه‌های مختلف برای پیشبرد اهداف رسانه‌ای کرده بودیم که با برگزاری دوره‌های آموزشی و عملیاتی خوشبختانه توانستیم به نتایج مفید و مؤثری دست پیدا کنیم. با توجه به افزایش سطح کاری این بخش از فعالیت‌های مؤسسه و به وجود آمدن احساس نیاز به منسجم‌سازی و سامان‌دهی این فعالیت‌ها، بر اساس تصمیم هیئت مدیره و مدیرعامل مؤسسه قرار بر تشکیل معاونت رسانه نورمبین اردبیل شد.

جعفری ادامه داد: به منظور انتخاب معاون رسانه نیز پس از بررسی‌های لازم و نیز گفت‌وگوهای حضوری با گزینه‌‌های پیشنهادی و داوطلب برای این معاونت، مطابق تصمیم نهایی مدیرعامل و تأیید هیئت مدیره مؤسسه، طاهر نجفی به‌عنوان معاون رسانه‌ای انتخاب و معرفی شد. همچنان که تاکنون این بخش از فعالیت‌های ما طبق برنامه و اصول تنظیمی پیش رفته است، امیدواریم از این پس و با این ساماندهی صورت گرفته، با تدابیر معاونت و همکاری‌های لازم از سوی هئیت مدیره شاهد موفقیت‌های بزرگی در عرصه رسانه و فضای مجازی در حوزه فرهنگ قرآنی باشیم.

یادآور می‌شود، مؤسسه نورمبین در استان اردبیل، میدان مبارزان، خیابان داروپخش، جنب مسجد امام صادق(ع) واقع شده است و شماره تماس واحد بانوان ۳۳۳۵۳۲۲۰ و آقایان ۳۳۳۶۸۰۴۱ با پیش شماره ۰۴۵ است.

انتهای پیام
captcha