انقلاب 21 سپتامبر یمن تمام توطئه‌ها علیه این سرزمین را خنثی کرد
کد خبر: 3999052
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴
انجمن علمای یمن:

انقلاب 21 سپتامبر یمن تمام توطئه‌ها علیه این سرزمین را خنثی کرد

«امین البرعی»، عضو انجمن علمای یمن تأکید کرد: انقلاب 21 سپتامبر انقلاب تمام مردم یمن بود و تمام توطئه‌ها علیه سرزمین و ملت این کشور را خنثی کرد.  

به گزارش ایکنا، امین البرعی در گفت‌وگو با پایگاه خبری 26 سپتامبر به مناسبت فرا رسیدن هفتمین سالگرد انقلاب مردم یمن، با تبریک این مناسبت به عبدالملک بدرالدین الحوثی و مردم یمن گفت: انقلاب 21 سپتامبر انقلاب تمام مردم یمن بود و همه توطئه‌ها علیه سرزمین و ملت این کشور را خنثی کرد. زیرا اگر خداوند متعال این انقلاب را یاری نمی‌کرد، ملت یمن همچنان زیر سلطه آمریکایی ـ‌صهیونیستی و دست‌نشانده‌های آنان یعنی آل سعود و آل نهیان که ابزار بسیار بی‌ارزشی در دست کشورهای استکبار جهانی به ویژه آمریکا، انگلیس و اسرائیل هستند، باقی می‌ماند.
 
وی در خصوص اهداف انقلاب 21 سپتامبر مردم یمن گفت: از جمله اهداف این انقلاب خروج از وابستگی کامل به خارج و قرار گرفتن تصمیمات کشور در دست مردم یمن بود تا دیگر هیچ کشوری بر ملت یمن و تصمیمات این کشور قیمومیت نداشته باشد. این مهمترین هدفی بود که تا کنون محقق شده است.
 
البرعی هدف دوم این انقلاب را تشکیل ارتش قدرتمند ملی عنوان کرد و گفت: ارتش ما که متشکل از ارتش و کمیته‌های مردمی است، برجسته‌ترین صحنه‌های فداکاری در مبارزه با دشمن و مزدوران سعودی را به نمایش گذاشته و سهم بزرگی در ایجاد نیروهای نظامی جدید داشته‌اند، لذا در زمینه نظامی به خودکفایی رسیده‌ایم و این چیزی است که در رژیم سابق محقق نشده بود.
 
وی ادامه داد: این انقلاب رخ داد تا یمن با برنامه‌ریزی برای محصولات کشاورزی خود به خودکفایی غذایی نیز برسد. این انقلاب اهداف دیگری نیز در زمینه بهداشت، آموزش و توسعه کشور داشته است تا نهضتی سیاسی، اقتصادی، بهداشتی، آموزشی، دانشگاهی و همه زمینه‌های توسعه کشور ایجاد کند.
 
البرعی در زمینه سخنرانی‌های رهبر انصارالله اظهار کرد: سخنرانی‌های ایشان منبری نورانی برای همه امت اسلامی و هرکسی است که با اسلام و مسلمانان ارتباطی دارد. زمانی که سخنرانی‌های سیدعبدالملک بدرالدین الحوثی را پی می‌گیریم، می‌بینیم که امروز در واقعیت محقق شده است و هرچه می‌گوید محقق می‌شود.
 
وی افزود: ما به عنوان علما و دانشجویان و علم‌آموزان افتخار می‌کنیم که رهبری چون سیدعبدالملک الحوثی داریم که ملت را بر اساس قرآن کریم و نه بر اساس دیکته و ایدئولوژی استکبار جهانی، به ساحل نجات رهنمون می‌سازد.
 
عضو انجمن علمای یمن در ادامه تأکید کرد: ملت یمن با توکل بر خداوند متعال از همان روزهای نخست تجاوز به این کشور، صابر و ثابت قدم مثل کوه در مقابل دشمن ایستاده و به یاری خداوند ایمان دارند و توانسته‌اند به اهداف اقتصادی و نظامی سعودی دست یافته و آنها را هدف قرار دهند.
 
وی تأکید کرد: ملت یمن بر اساس استراتژی رهبر انقلاب این کشور از میهن خود در برابر حملات دشمن دفاع کرد و پایگاه‌های استراتژیک نظامی، اقتصادی و نفتی عربستان را هدف قرار داد تا جایی که دشمن از محاسبات خود عقب‌نشینی کرد و فهمید که در تجاوز به یمن شکستی سخت خورده است. اما رهبران متجاوز هیچ‌گاه به شکست خود اعتراف نمی‌کنند.
انتهای پیام
captcha