انتشار آثار ماراتن تولید محتوای عاشورایی در ایام اربعین
کد خبر: 3999261
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵

انتشار آثار ماراتن تولید محتوای عاشورایی در ایام اربعین

آثار برتر ماراتن تولید محتوای عاشورایی با موضوع عاشورا، معرفت وزندگی در ایام اربعین از سوی معاونت امور محتوایی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

انتشار آثار ماراتن تولید محتوای عاشورایی در ایام اربعین

به گزارش ایکنا، آثار برتر ماراتن تولید محتوای عاشورایی در ایام اربعین از سوی معاونت امور محتوایی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر می‌شود.

محمدصادق افراسیابی، معاون امور محتوایی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی ضمن اعلام این خبر گفت: مجمع ناشران دیجیتال اسلامی با حمایت مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مؤسسه فهم در ایام ماه محرم اقدام به برگزاری ماراتن تولید محتوا با موضوع عاشورا، معرفت و زندگی کردند.

وی افزود: ۲۰۸ اثر در ۳ روز برگزاری از سوی علاقه‌مندان به دبیرخانه ماراتن تولید محتوای عاشورایی ارسال شد.

افراسیابی اظهار کرد: پس از انجام مراحل داوری و فرآیند‌های ارزیابی، ۱۸ اثر به‌عنوان آثار برتر برای دریافت کمک‌هزینه سفر به عتبات عالیات مشخص شدند که جوایز و تقدیرنامه برگزیدگان در مهرماه امسال به ایشان اهدا خواهد شد.

معاون امور محتوایی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی تصریح کرد: آثار برتر علاوه بر دریافت جوایز از امروز تا پایان مراسم اربعین حسینی با همکاری معاونت فضای مجازی سازمان صداوسیما، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سکو‌های نشر محتوا، خبرگزاری‎ها، سایت‌های خبری و سامانه‌های ویدئوی درخواستی منتشر می‌شوند.

حمایت از برگزاری ماراتن تولید محتوای عاشورایی و چهاردهمین دوره سوگواره مهر محرم از برنامه‌های مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود که امسال باهدف هم‌افزایی و تجمیع سوگواره‌های حسینی با نظارت و راهبری ستاد هماهنگی سوگواره‌های ملت امام حسین علیه‌السلام اجرا شد.
 
انتشار آثار ماراتن تولید محتوای عاشورایی در ایام اربعین
انتهای پیام
captcha