اعتصاب عمومی در بیت لحم در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی
کد خبر: 3999634
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴

اعتصاب عمومی در بیت لحم در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی

در پی شهادت یک آزاده فلسطینی در اثر اهمال و سهل انگاری پزشکی صهیونیست‌ها، ساکنان شهر بیت لحم در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی دست به اعتصاب عمومی زدند.  

به گزارش ایکنا؛ به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، ساکنان شهر بیت لحم در کرانه باختری بر اساس فراخوان جنبش فتح و نیروهای ملی فلسطین و در محکومیت سیاست‌های سرکوبگرانه رژیم صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی دست به اعتصاب عمومی زدند.
 
این اعتصاب در پی شهادت «حسین مسالمه» آزاده فلسطینی که بر اثر ابتلا به بیماری سرطان خون و در پی اهمال پزشکی مقامات صهیونیست، شب گذشته به شهادت رسید، آغاز شد.
 
در پی فراخوان جنبش فتح، همه مردم با تعطیل کردن مغازه‌ها و مراکز تجاری در این اعتصاب شرکت کردند. اتحادیه معلمان در بیت لحم نیز شب گذشته اعلام کرد که همه مدارس استان متعهد به شرکت در این اعتصاب عمومی هستند.
 
حسین مسالمه در زندان صهیونیست‌ها به سرطان مبتلا شد و در نتیجه اهمال پزشکی این رژیم، بیماری وی تشدید شد. او از لحظه آزادی در فوریه ۲۰۲۱ در بیمارستان صهیونیستی «هداسا» بود و حدود یک هفته پیش به بیمارستان «الاستشاری» رام‌الله منتقل شده بود که در نهایت، چهارشنبه شب، 31 شهریورماه، در بیمارستان رام‌الله به شهادت رسید.
 
دفتر رسانه‌ای اسرای فلسطینی، رژیم اشغالگر صهیونیستی را مسئول شهادت حسین مسالمه دانسته و تاکید کرد که این اسیر فلسطینی قربانی عملیات مرگ و حذف عامدانه از جانب اشغالگران و اهمال کاری پزشکی آنان شد.
 
جنبش مقاومت فلسطین حماس نیز در بیانیه‌ای رژیم اشغالگر صهیونیستی را مسئول کامل شهادت مسالمه دانست و تأکید کرد که این جنایت علیه بشریت نیز به کارنامه سیاه رژیم اشغالگر و مجموعه جنایت‌های این رژیم در حق اسرای شجاع و قهرمان فلسطینی اضافه می‌شود.
 
آماده// اعتصاب عمومی در بیت لحم در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی
«حسین مسالمه» آزاده شهید فلسطینی
انتهای پیام
captcha