بهسازی دو معبر منتهی به حرم شاهچراغ(ع)
کد خبر: 3999728
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۹

بهسازی دو معبر منتهی به حرم شاهچراغ(ع)

رئیس کمیسیون سومین حرم اهل بیت(ع) شورای اسلامی شهر شیراز از بهسازی دو معبر امامزاده ابراهیم(ع) و دروازه شاهداعی الی الله از سمت بلوار سیبویه به سمت محور بین‌الحرمین خبر داد.

به گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر شیراز، اعضای کمیسیون سومین حرم اهل بیت(ع) شورای شهر شیراز عصر پنج‌شنبه، اول مهرماه از پروژه 57 هکتاری طرح توسعه حرم مطهر حضرت احمدی و محمدی(ع) بازدید کردند.

رضا محمدیان، رئیس کمیسیون سومین حرم اهل بیت(ع) شورای اسلامی شهر شیراز در حاشیه این بازدید گفت: در راستای تقویت و بهسازی معابر محلی منتهی به بین‌الحرمین از سمت بلوار سیبویه مقرر شد، شهرداری منطقه تاریخی ـ فرهنگی با هماهنگی معاونت عمرانی حرم مطهر حضرت احمدی و محمدی(ع) و معاونت شهرسازی و معماری شهرداری شیراز ظرف مدت 10 روز نقشه بهسازی دو معبر امامزاده ابراهیم(ع) و دروازه شاهداعی الی الله از سمت بلوار سیبویه به سمت محور بین‌الحرمین را پیش‌بینی کند.

وی با بیان اینکه طرح اجرای فضاسازی مناسب این دو معبر نیز باید در این مدت جهت تصمیم‌گیری به کمیسیون ارائه شود، افزود: تفاهم‌نامه پیشین همکاری فیمابین سازمان مسکن و شهرسازی، حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) و معاونت شهرسازی و معماری شهرداری شیراز در خصوص نحوه همکاری این ارگان‌ها در تملک محدوده بین‌الحرمین بایستی به کمیسیون ارائه شود.

محمدیان تصریح کرد: در صورت عدم دسترسی به آن تفاهم‌نامه، تولیت حرم حضرت شاهچراغ (ع) ایده پیشنهادی خود را در راستای تملک محدوده بین‌الحرمین به کمیسیون ارائه کند.

انتهای پیام
captcha