برگزاری دوره آموزش تربیت مربی تدبر در قرآن در اردن
کد خبر: 4000144
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰

برگزاری دوره آموزش تربیت مربی تدبر در قرآن در اردن

انجمن صیانت از قرآن کریم اردن از طرح خود برای برگزاری دوره آموزش تربیت مربی تدبر در قرآن کریم در این کشور خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از الدستور، انجمن صیانت از قرآن کریم اردن عصر دیروز جمعه، در چارچوب فعالیت‌های نمایشگاه بین المللی کتاب امان از آغاز اجرای طرح تربیت مربی تدبر در قرآن کریم خبر داد.

ایده این طرح، ارائه دوره‌های آموزشی در زمینه تدبر در قرآن کریم از جمله ریشه‌یابی مفهوم تدبر، ساز و کارها و روش‌های تدبر و کاربرد آن در سطح آیه‌ها و سوره ‌های قرآن و مفاهیم قرآنی است.

 سلیمان الدقور، دبیر کل انجمن صیانت از قرآن کریم اردن گفت که بر اساس این طرح، مطالب آموزشی ظرف مجموعه ساعاتی مشخص ارائه می‌شود تا شرکت کننده با کسب مهارت‌هایی منظم واجد شرایط و قادر به تدبر صحیح در قرآن کریم باشد.

وی در این مراسم که به مناسبت بزرگداشت صدمین سال تاسیس دولت اردن و جشن سی امین سال تأسیس این انجمن برگزار شد، افزود که این فعالیت آموزشی در روزهای آینده در چارچوب برنامه‌ها و فعالیت‌های انجمن اغاز خواهد شد.

این انجمن با ده‌ها عنوان از نشریات اخیر و کتاب‌های آموزشی خود برای کودکان در نمایشگاه شرکت کرده است و عضو انجمن ناشران اردن و عضو انجمن ناشران عرب است.

انجمن صیانت از قرآن کریم، 100 کتاب در زمینه مطالعات قرآنی و کتب زیاد دیگری در زمینه  شیوه‌های آموزشی و تربیتی منتشر کرده است.

انتهای پیام
captcha