هلاکت یک سرکرده داعش در جنوب تکریت
کد خبر: 4000950
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۴

هلاکت یک سرکرده داعش در جنوب تکریت

فرماندهی عملیات سامرا در استان صلاح‌الدین، امروز سه‌شنبه از کشته شدن یکی از تروریست‌های اصلی داعش در منطقه القادریه خبر داد.  

به گزارش ایکنا؛ به نقل از المعلومه، نیروهای الحشد الشعبی امروز سه‌شنبه 6 مهر، اعلام کردند که مسئول جمع‌آوری به اصطلاح زکات گروه تروریستی داعش را در کمینی در جنوب تکریت واقع در استان صلاح الدین عراق به هلاکت رساندند.
 
الحشد الشعبی در بیانیه‌ای اعلام کرد: نیروهای هنگ دجله الحشد الشعبی وابسته به فرماندهی عملیات صلاح‌الدین با همکاری استخبارات پلیس فدرال عراق توانستند «ادریس عدنان اسماعیل» ملقب به ابو رحمه را که مسئول جمع‌آوری به اصطلاح زکات برای داعش بوده است، در کمینی در روستای البو نیسان واقع در جنوب تکریت به قتل برسانند.
 
الحشد الشعبی تأکید کرد که فرماندهی این عملیات همچنان به کمین‌ها و عملیات‌های این چنینی برای جلوگیری از نفوذ گروه‌های تروریستی و تهدید امنیت شهروندان عراقی ادامه می‌دهد.
 
 السومریه نیوز نیز در همین زمینه گزارش داد: فرماندهی عملیات سامرا در بیانیه‌ای اعلام کرد: یکی از گشت‌های هنگ سوم  تیپ 13 پلیس فدرال در فرماندهی عملیات سامرا توانست یکی از تروریست‌های داعش ملقب به «ابو رحمه» را به قتل برساند.
 
این بیانیه افزود: در این عملیات، بین نیروهای عراقی و یک گروه سه نفره از تروریست‌ها در هنگام تلاش برای سرقت مراکز تجاری در منطقه القادریه واقع در شمال سامرا درگیری رخ داد که ابو رحمه در این درگیری به هلاکت رسید. نیروهای عراقی همچنان به دنبال دو تروریست دیگری هستند که از معرکه گریختند.
انتهای پیام
captcha