شکار عنصر خطرناک داعش / استمرار عملیات مشابه در سایر مناطق عراق + فیلم
کد خبر: 3955435
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۰

شکار عنصر خطرناک داعش / استمرار عملیات مشابه در سایر مناطق عراق + فیلم

نیروهای تیپ 12 الحشد الشعبی متشکل از رزمندگان مقاومت اسلامی نُجَباء ساعتی قبل موفق شدند یکی از عناصر خطرناک داعش را که تحت پیگرد مراجع قانونی عراق بود، در منطقه الطارمیه بغداد به دام بیندازند.


به گزارش ایکنا؛ به نقل از النجباء، از محل اختفای این تروریست مقادیر زیادی مهمات، تسلیحات و تله‌های انفجاری کشف شده است.

رزمندگان عراقی دیروز دوم اسفندماه در عملیاتی غافلگیرکننده با حمله به مقر هسته مخفی تروریست‌ها در الطارمیه واقع در شمال بغداد، موفق شدند والی و مفتی شرعی داعش در این منطقه را به هلاکت برسانند و عده‌ای از مهره‌های کلیدی این گروه تروریستی را دستگیر کنند.

این درگیری‌ها شامگاه شنبه و سحرگاه یکشنبه با حملات گسترده موشکی توسط کاروانی از نفربر و خودروهای زرهی نُجَباء به تبادل شدید آتش میان طرفین منجر شد.

بر پایه این گزارش، هم‌اکنون الطارمیه تحت کنترل رزمندگان ویژه نُجَباء درآمده و عملیات پاکسازی تله‌های انفجاری و همچنین پیگرد تروریست‌های متواری به مناطق مسکونی و مزارع همچنان ادامه دارد. 

استمرار عملیات مشابه در سایر مناطق

رئیس شورای سیاسی مقاومت اسلامی نُجَباء ضمن تمجید از عملیات مشترک ضدتروریستی ارتش و بسیج مردمی عراق در شمال بغداد، تأکید کرد که از زاویه امنیتی، این عملیات باید زودتر انجام می‌شد. 

شیخ علی الاسدی با اشاره به تهدیدی که از جانب تروریست‌های مخفی در الطارمیه متوجه پایتخت بود، از نتیجه‌بخش بودن ضربه اخیر به آن‌ها ابراز خرسندی کرد و خواستار عملیات‌های مشابه در سایر مناطقی شد که داعش از آن‌ها به‌عنوان پایگاه برای حمله به ارتش و حشد استفاده می‌کند. 

وی خاطرنشان کرد: این دستاورد متعلق به هیچ‌یک از سران سیاسی نیست، بلکه از آنِ دلیرمردانی است که با خون خود به دفاع از کشور پرداخته و پیروزی را به ارمغان می‌آورند.

عملیات ضربتی نُجَباء در شمال پایتخت عراق و هلاکت والی داعش + تصاویرعملیات ضربتی نُجَباء در شمال پایتخت عراق و هلاکت والی داعش + تصاویر

انتهای پیام
captcha