سازمان همیاری شهرداری‌ها به قرارگاه سازندگی تبدیل شود
کد خبر: 4001044
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۸

سازمان همیاری شهرداری‌ها به قرارگاه سازندگی تبدیل شود

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان یزد گفت: این سازمان پتانسیل تبدیل شدن به قرارگاه سازندگی را در مسیر توسعه و آبادانی استان دارد و ‌شایسته است از این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده شود.

سازمان همیاری شهرداری‌ها به قرارگاه سازندگی تبدیل شودبه گزارش ایکنا از یزد، محمدرضا عظیمی‌زاده، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان یزد، امروز، 6 مهرماه در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل این سازمان اظهار کرد: ‌فعالیت‌های سازمان برنامه‌محور است و کار تبلیغاتی و شومحور در سازمان معنی ندارد.

وی افزود: سازمان همیاری شهرداری‌های استان با کار جهادی، مشارکت‌جویی و پویایی مورد نظر ‌پتانسیل تبدیل شدن به قرارگاه سازندگی را در مسیر توسعه و آبادانی استان و برای خدمت به مردم دارد و شایسته است از این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده شود.

عظیمی‌زاده به پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن نیز اشاره کرد و گفت: مشارکت سازمان در این طرح در قالب کارگزا‌ر و برخی پروژه‌ها به عنوان پیمانکار قابل تأمل و تأثیرگذار بوده است و در دولت سیزدهم نیز با توجه به دغدغه مسئولان ارشد نظام، این مهم تداوم خواهد یافت.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌‌های استان یزد تأثیرگذارترین حامی سازمان را هیئت مدیره و معاون عمرانی استاندار به عنوان رئیس هیئت مدیره سازمان عنوان کرد و افزود: ‌هر زمان سازمان از این حمایت به طور کامل برخوردار بوده، توانسته است در پیشبرد اهداف سازمانی خود بهتر و موفق‌تر عمل کند.

یادآور می‌شود در پایان این نشست از زحمات و تلاش‌های ابوالقاسم محی‌الدینی، مدیرعامل سابق سازمان همیاری شهرداری استان با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد و محمدرضا عظیمی‌زاده با حکم محمدعلی طالبی، استاندار یزد به عنوان مدیرعامل جدید سازمان معرفی شد.

انتهای پیام
captcha