فعالیت 50 مدرسه جامعةالقرآن همزمان با سال تحصیلی جدید
کد خبر: 4001091
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۰

فعالیت 50 مدرسه جامعةالقرآن همزمان با سال تحصیلی جدید

مسئول روابط عمومی مؤسسه جامعةالقرآن الکریم و اهل‌البیت(ع) گفت: 50 مدرسه تحت نظارت این مؤسسه، همزمان با سال تحصیلی 1400-1401 فعالیت خود را در مقاطع مختلف پیش‌دبستانی، دبستان و متوسطه اول و دوم آغاز کرده است.

منیر روحی، مسئول روابط عمومی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن الکریم و اهل‌البیت(ع) در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: 50 مدرسه تحت نظارت مؤسسه همزمان با سال تحصیلی جدید فعالیت خود را در مقاطع مختلف پیش‌دبستانی، دبستان و متوسطه اول و دوم آغاز کرده است.

وی با اشاره به فعالیت این مدارس در ۱۲ استان، اظهار کرد: اصفهان، زنجان، سیستان و بلوچستان، سمنان، فارس، قم، کرمان، گلستان، مازندران، مرکزی، همدان و یزد از جمله استان‌هایی است که مدارس در آن فعال هستند. همچنین این مدارس در راستای جامه عمل پوشاندن به فرمایش مقام معظم رهبری در زمینه کشف و پرورش استعدادهای قرآنی فعالیت خود را ادامه می‌دهند.

روحی اضافه کرد: دانش‌آموزان در این مدارس در کنار آموزش دروس مصوب هر پایه تحصیلی، با آموزش‌های قرآنی چون روخوانی، مفاهیم، تجوید و... با بهره‌گیری از مربیان متخصص این عرصه، آشنا می‌شوند.

یادآور می‌شود، به صورت نمادین، مراسم بازگشایی مدارس مقاطع ابتدایی، متوسطه دوره اول و دوره دوم مؤسسه در شهر قم با حضور حجت‌الاسلام سیدمحمدمهدی طباطبایی، مدیرعامل مؤسسه، حجت‌الاسلام سیدمحمدحسین طباطبایی، قائم‌مقام مؤسسه و قدسیه طباطبایی، معاون اجرایی مؤسسه، سوم مهرماه برگزار شد.

انتهای پیام
captcha