تمدید مجوز مدرسة‌القرآن فلاح به منظور آموزش حفظ همراه با تحصیل
کد خبر: 4001204
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱

تمدید مجوز مدرسة‌القرآن فلاح به منظور آموزش حفظ همراه با تحصیل

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت اصفهان از تمدید مجوز مدرسة‌القرآن فلاح به منظور آموزش حفظ همراه با تحصیل خبر داد.

به گزارش ایکنا، حسین‌علی جان‌نثاری، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان اصفهان روز گذشته، ششم مهرماه، با هدف نظارت بر مدارس حفظ قرآن، یکی از شعب مؤسسه قرآنی فلاح در نجف‌آباد بازدید کرد.

حسینعلی جان‌نثاری، در گفت‌وگو با ایکنا از انجام این بازدید با هدف سنجش توانمندی این مجموعه به منظور تمدید مجوز فعالیت خبر داد و گفت: این مدرسة‌القرآن ضمن یکسری فعالیت‌های قرآنی، حفظ قرآن همراه با تحصیل را در برنامه دارد و چهار سال از آغاز فعالیت آن‌ها با مجوز آموزش و پرورش می‌گذرد و امسال نیاز به تمدید مجوز داشتند.

وی افزود: مصاحبه‌ای با مسئولان مدرسه انجام شد، همین طور مکان آن‌ها نیز مورد سنجش قرار گرفت و از لحاظ توانمندی مدرسان و موقعیت مکانی مورد تأیید قرار گرفتند، ضمن اینکه تاکنون در کار حفظ به پیشرفت خوبی دست یافته‌اند.

در مدرسةالقرآن فلاح نجف‌آباد حدود 70 دانش‌آموز پسر در مقطع متوسطه اول و دوم چند روز به حفظ و چند روز دیگر نیز به کلاس‌های دروس مصوب می‌پردازند و در دوره‌های سه و چهارساله، حافظ قرآن می‌شوند.

مدرسة‌القرآن در نجف‌آباد، خیابان منتظری شمالی، حوزه علمیه جامعةالامام واقع شده است.    

انتهای پیام
captcha