وزیر خارجه رژیم صهیونیستی حق سفر به این کشور را ندارد
کد خبر: 4001321
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۶
جمعیت الوفاق بحرین:

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی حق سفر به این کشور را ندارد

جمعیت الوفاق بحرین با اعلام اینکه وزیر خارجه رژیم صهیونیستی نباید پای خود را در بحرین بگذارد، وی را عنصری نامطلوب در این کشور خواند.

به گزارش ایکنا، جمعیت ملی-اسلامی الوفاق بحرین در بیانیه‌ای که در صفحه اینستاگرام این گروه انتشار یافته در خصوص سفر قریب‌الوقوع وزیر خارجه رژیم صهیونیستی تصریح کرده است؛ برخی رسانه‌ها اخباری را مبنی بر سفر وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به بحرین منتشر کرده‌اند که این سفر امری تحریک‌آمیز برای مردم بحرین و مطلقاً غیرقابل قبول است. او هرگز نباید پای خود را در بحرین بگذارد.  

الوفاق مخالفت قاطع خود و کل مردم بحرین را با این سفر اعلام و  تأکید کرده است که هرگونه حضور صهیونیستی در بحرین به معنای تحریک کردن احساسات مردم و سعی و تلاشی برای در هم شکستن خواست و اراده  ملت بحرین و همچنین تعدی بزرگی به حقوق ملت در آرمان‌ها و قضایای سرنوشت‌ساز و اساسی آن است.

در پایان نیز تأکید شده است که طرف دعوت‌کننده یعنی رژیم بحرین این حق را ندارند و مردم هم این حق را به آن تفویض نکرده‌اند که با رژیم صهیونیستی هیچ‌گونه رابطه‌ای برقرار کند. بر همین اساس، هرگونه تماس و ارتباطی ازاین‌دست نامقبول و محکوم است و ملت ما آن را قبول نداشته و با آن به‌عنوان تهدیدی برای ثبات و هستی‌شان برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha