طرح صحیح‌خوانی سوره حمد ویژه 28 صفر در حرم علوی + عکس
کد خبر: 4002755
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶

طرح صحیح‌خوانی سوره حمد ویژه 28 صفر در حرم علوی + عکس

مرکز قرآن کریم آستان مقدس علوی ایستگاه‌های اجرای طرح تصحیح قرائت سوره حمد ویژه سالروز رحلت رسول اکرم(ص) را در حرم امیرالمؤمنین(ع) و پیرامون آن دایر کرده است.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری آستان علوی، مرکز قرآن کریم وابسته به آستان مقدس علوی به مناسبت سالروز رحلت حضرت رسول اکرم(ص) و امام حسن(ع) سبط بزرگوار ایشان تعدادی ایستگاه تصحیح قرائت سوره حمد در صحن حرم مطهر حضرت امیرالمومنین (ع) بر پا کرده است.

عبدالهادی العابدی، رئیس کمیته حمایت از طرح تصحیح سوره حمد می‌گوید: همزمان با سالروز رحلت حضرت رسول اکرم(ص) و با استفاده از فرصت حضور جمعیت زیادی از زائران عزاداری که خود را به حرم امیر المومنین(ع) رسانده‌اند، کمیته‌های طرح تصحیح سوره حمد برای زائران، ایستگاه‌هایی را در همین خصوص در مسیر زائران دایر کرده که به مدت دو روز در صبح و عصر فعال هستند.

العابدی گفت: چهار ایستگاه اصلی مخصوص آقایان زائر در ورودی حرم مطهر از سمب باب القبله، رواق ابی طالب(ع)، شهر امام رضا(ع) و استراحتگاه یعسوب الدین(ع) دایر شده و چند ایستگاه هم مخصوص بانوان زائر راه اندازی شده که تحت نظارت شعبه بانوان دارالقرآن کریم آستان مقدس علوی است.

دارالقرآن آستان مقدس علوی همچنین نمایشگاهی از اعجاز علمی و مصور قرآن کریم و مسابقه کتبی قرآن کریم را در استراحتگاه یعسوب الدین برگزار می‌کند.

مرکز قرآن کریم آستان مقدس علوی به تازگی فعالیت‌های مربوط به طرح قرآنی ویژه تصحیح سوره حمد در مراسم اربعین را به پایان رساند که در 12 استان و با همکاری نهادهای قرآنی و دانشجویان این مرکز در آن استان‌ها  برگزار شده بود.

انتهای پیام
captcha