پایان طرح تصحیح قرآن‌خوانی در راهپیمایی اربعین + عکس
کد خبر: 4001150
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷

پایان طرح تصحیح قرآن‌خوانی در راهپیمایی اربعین + عکس

طرح آستان مقدس عباسی در خصوص آموزش قرائت صحیح قرآن به زائران اربعین به پایان رسید.  

به گزارش ایکنا به نقل از مرکز قرآن کریم آستان عباسی، طرح آموزش قرائت صحیح قرآن به زائران اربعین که از سوی مرکز قرآن کریم آستان مقدس عباسی برای نهمین سال متوالی برگزار شده بود، به پایان رسید.
 
شیخ جواد النصراوی، مدیر مرکز قرآن کریم در این باره گفت: این طرح قرآنی دیروز سه‌شنبه پایان یافت و امسال برای اجرای این طرح 48 ایستگاه قرآنی در استان‌های المثنی، الدیوانیه، بغداد، بابل، منطقه الهندیه و شهر کربلای معلی برگزار شد.
 
وی افزود: در طرح آموزش قرائت صحیح قرآن به زائران اربعین 273 استاد فعالیت داشتند که خدمات قرآنی خود از جمله آموزش قرائت صحیح سوره مبارکه حمد و سوره‌های کوچک قرآن همراه با اذکار نماز را به زائران اربعین آموزش دادند. همچنین شماری از روحانیون نیز به پاسخگویی به سؤالات عقیدتی، فقهی و سایر موضوعات می‌پرداختند.
 
النصراوی ادامه داد: در برخی ایستگاه‌های قرآنی نیز مسابقات قرآن برگزار شد و قرآن‌آموزان طرح حفظ قرآن کریم در این مسابقات مشارکت گسترده‌ای داشتند.
 
وی افزود: این طرح همچون سال‌های گذشته با استقبال گسترده زائران بزرگوار مراسم اربعین روبه‌رو شد به ویژه بخش‌های قرآنی و معرفتی همراه با آموزش قرائت صحیح، مورد توجه بیشتری قرار گرفت.
 
النصراوی در پایان با تشکر از همه افرادی که در برگزاری این طرح تلاش کردند، برای آنها آرزوی توفیق خدمت به قرآن و اهل بیت(ع) را از درگاه خداوند متعال مسئلت کرد.
 
انتهای پیام
captcha