به گزارش ایکنا به نقل از ادارهکل روابط عمومی و امور بینالملل کانون، این تیزر که از سوی استودیو شبرنگ ساختهشده، براساس نگاهی متفاوت به شرایط کودکان در دو سال گذشته تهیه و تولید شده است.
براساس این خبر، در خلق این تیزر از فن موشن دیزاین و پویانمایی دوبعدی استفاده شده و روند روایت تصویر از ابتدا تا پایان بر اساس تنوع رنگ، ضرباهنگ و حرکات در حال تغییر است. در این تیزر به این موضوع توجه شده است که در دو سال گذشته با توجه به فراگیری ویروس کرونا و قرنطینه کودکان، زندگی عادی آنها با چالشهای زیادی مواجه شده و هر چند هنوز باید مراقبت کرد اما زندگی ادامه دارد و باید «حال خوش کودکی» را دوباره به تجربه نشست و تا میتوانیم «رنگ خوش زندگی» را پخش و منتشر کنیم. بر همین اساس در بخش دیگری از تیزر هفته ملی کودک بر این نکته تأکید شده است که تمام آینده ما کودکانمان هستند و توجه به آنها و درک شرایط امروزشان از وظایف ماست. هفته ملی کودک امسال از ۱۶ تا ۲۲ مهرماه، یادواره شهید علی لندی نوجوان فداکار ایذهای در سراسر ایران برگزار خواهد شد.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با کمک استودیو شبرنگ اقدام به تهیه تیزری با موضوع هفته ملی کودک کرده است که در ادامه میبینید.
انتهای پیام