دوره توانمندسازی رؤسا و کارشناسان قرآنی آموزش و پرورش برگزار می‌شود + صوت
کد خبر: 4003268
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳
مسیب‌زاده:

دوره توانمندسازی رؤسا و کارشناسان قرآنی آموزش و پرورش برگزار می‌شود + صوت

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش از برگزاری چهارمین دوره آموزشی و توانمندسازی رؤسا، کارشناسان مسئول و کارشناسان قرآن، عترت و نماز سراسر کشور به صورت غیر‌حضوری طی 26 تا 28 مهرماه خبر داد.

محمدرضا مسیب‌زاده، مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با ایکنا، ضمن بیان این مطلب گفت: چهارمین دوره آموزشی و توانمندسازی رؤسا، کارشناسان مسئول و کارشناسان قرآن، عترت و نماز سراسر کشور، جمع بیش از هزار نفر از تمامی کارشناسان مناطق و استان‌ها از 26 تا 28 مهرماه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه فوق به صورت غیر حضوری و در قالب ویدئوکنفرانس در کنار حرم امام خمینی(ره) و از طریق شبکه آموزشی شاد انجام می‌شود، افزود: میزبانی این برنامه با اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران است. چنانکه این برنامه دو سال گذشته در رامسر و با حضور وزیر وقت آموزش و پرورش برگزار شد و امسال نیز با حضور سرپرست آموزش و پرورش آغاز به کار می‌کند.

مسیب‌زاده بیان کرد: از اهداف برگزاری این دوره هم توانمندسازی همکاران در حوزه قرآن، عترت و نماز، اطلاع از آخرین تغییرات و مطالب پیرامون این سه منشور ارزشمند، ارتقای سطح علمی و اداری همکاران و همچنین بررسی و تبیین طرح‌ها و برنامه‌های دو سال آتی به ویژه با توجه به زیست‌بوم جدید(هم فضای حقیقی و هم مجازی) است.

وی ادامه داد: تلاش شده است تا از اساتید زبده برای تدریس این دوره استفاده شود و از تمامی مسئولان مرتبط با این سه حوزه قرآن و عترت و نماز دعوت به عمل آید تا به عنوان استاد در این دوره حضور داشته باشند. یکی از فعالیت‌ ویژه در این دوره استفاده از تجربیات خود افراد در سطح مناطق و استان‌ها است. این انتقال تجربیات می‌تواند با توجه به مسائل بومی و شرایط هر منطقه با تغییراتی که اعمال می‌شود، مفید واقع شود.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه آموزش‌های این دوسالانه به صورت مجازی است، تصریح کرد: آزمون‌ها نیز طی زمان برگزاری این دوسالانه، به صورت برخط برگزار می‌شود و پایان دوره نیز آزمون جامع اخذ می‌شود.

وی گفت: هدف از این دوره بهره‌مندی از ظرفیت کارشناسان و مسئولان و سایر همکاران و به روزآوری اطلاعات است. چنانکه بارها گفته‌ایم اگر اتفاقی در حوزه فعالیت‌های قرآن، عترت و نماز گرو فعالیت دوستان، عزیزان و همکاران است که در سطح مدارس و مناطق کار را دنبال می‌کنند و کارشناسان نیز از صف تا ستاد در این عرصه فعالیت ‌می‌کنند.

کد
انتهای پیام
captcha