شورای فرهنگ عمومی در استان یزد تقویت شود
کد خبر: 4003807
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۷

شورای فرهنگ عمومی در استان یزد تقویت شود

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به اینکه در تمام موارد باید به فرهنگ جامعه توجه ویژه‌ای داشته باشیم، بر تقویت شورای فرهنگ عمومی استان تأکید کرد.

شورای فرهنگ عمومی در استان یزد تقویت شودبه گزارش ایکنا از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد، امروز، 18 مهرماه در نشست ائمه جمعه استان ضمن تأکید بر همراهی و همکاری با مسئولان استان جهت رفع مشکلات اظهار کرد: دستگاه‌های مختلف از جمله آموزش و پرورش جهت کادرسازی و تربیت نیروهای متعهد و متخصص در زمینه‌های مختلف تلاش کنند تا در آینده جهت تأمین نیروی انسانی متخصص دچار مشکل نباشیم.

وی با بیان اهمیت توجه به فرهنگ عمومی جامعه و تقویت شورای فرهنگ عمومی استان، گفت: در تمام موارد و موضوعات باید به فرهنگ جامعه توجه ویژه‌ای داشته باشیم و گرنه با تغییر تدریجی ذائقه مردم، سنت‌های الهی و فرهنگ بومی و محلی از بین خواهد رفت.

امام جمعه یزد با اشاره به کاهش جمعیت کشور افزود: با توجه به آمار پایین زاد و ولد و آمار نگران کننده سقط جنین در کشور، در آینده نه چندان دور دچار مشکل خواهیم شد و بحران جمعیت، آینده کشور را تهدید می‌کند و لازم است برای این موضوع نیز برنامه ریزی صورت گیرد.

ناصری افزود: در زمینه تربیت نسل آینده باید به آموزش و پرورش و به ویژه دانشگاه فرهنگیان که تربیت فرزندان و آینده سازان این کشور به دست آن‌ها است، توجه جدی شود.

یادآور می‌شود در این نشست ائمه جمعه استان یزد به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در موضوعات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی استان پرداختند و آمادگی خود را جهت همکاری با مسئولان استان اعلام کردند.

انتهای پیام
captcha