سرپرست معاونت رسانه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تعیین شد
کد خبر: 4003974
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸

سرپرست معاونت رسانه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تعیین شد

رئیس سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران در حکمی «مهدی محمدی» را به عنوان سرپرست معاونت رسانه، ارتباطات و فضای مجازی این سازمان منصوب کرد.

سرپرست معاونت رسانه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تعیین شدبه گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری، تحلیلی فرهنگ و هنر، حجت‌الاسلام والمسلمین میثم امرودی، رئیس سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران در حکمی «مهدی محمدی» را به عنوان سرپرست معاونت رسانه، ارتباطات و فضای مجازی این سازمان منصوب کرد.

در حکم رئیس سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران آمده است: «نظر به تعهد، تخصص و تجارب مدیریتی جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست معاونت رسانه، ارتباطات و فضای مجازی منصوب می‌شوید.

با عنایت به رهنمود‌ها و تاکیدات حکیمانه مقام معظم رهبری در مورد «مدیریت فضای مجازی» و بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های مطلوب این حوزه در جهت پیشبرد اهداف فرهنگی و بصیرت‌افزایی اقشار گوناگون جامعه به‌ویژه نوجوانان و جوانان عزیز و آینده‌ساز و تأکید و تصویب هیئت‌امنای محترم، انتظار می‌رود با استفاده از تجربیات و نقطه‌نظرات صاحب‌نظران و متخصصان و نیز به کارگیری و سازمان‌دهی نیروهای متخصص و انگیزه‌مند در آن معاونت، نسبت به جهت‌دهی و هدایت تولیدات، تولید و انتشار محصولات مجازی جذاب و اثرگذار در عرصه‌های مختلف فرهنگی، هنری، اطلاع‌رسانی و آموزش‌های مهارتی و شهروندی، ارائه آموزش‌های لازم به کارکنان ارجمند سازمان و دیگر نهادهای مردمی و انقلابی، آگاهی بخشی به شهروندان در زمینه سواد رسانه و فرهنگ استفاده بهینه از فضای مجازی و ضرورت زدودن و پیشگیری از آسیب‌های موجود و انجام سایر امور محوله اهتمام ورزید.

همچنین، با توجه به اهمیت و جایگاه خاص این حوزه و نیز تازه‌تأسیس بودن آن معاونت، همکاری و مساعدت صمیمانه تمامی بخش‌های ستادی و صفی سازمان با جنابعالی مورد تأکید و انتظار است.

از درگاه خداوند متعال، مزید عزت و توفیق شما را مسئلت دارم».

یادآور می‌شود، مهدی محمدی پیش از این رئیس فرهنگسرای رسانه، مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان فرهنگی، هنری، مدیر فرهنگی و هنری منطقه 6 تهران و رئیس فرهنگ‌سرای سرو بود. از دیگر سوابق وی می‌توان به مدیریت سامانه مدیریت ارتباطات شهرداری تهران (سما) و مسئولیت‌های مختلف خبری در رسانه‌های مختلف جبهه انقلاب از جمله در خبرگزاری مهر و روزنامه فرهیختگان اشاره کرد.

سعید صدرائیان پیش از این پست معاونت رسانه، ارتباطات و فضای مجازی سازمان را برعهده داشت.

انتهای پیام
captcha