هشتمین نشست نقد رأی در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 4004684
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷

هشتمین نشست نقد رأی در یزد برگزار می‌شود

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان یزد از برگزاری هشتمین نشست نقد رأی با حضور قضات برجسته استان خبر داد.

هشتمین نشست نقد رأی در استان یزد برگزار می شودبه گزارش ایکنا از یزد، حسین دهقانی فیروزآبادی، معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان یزد، امروز، 21 مهرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مستمر جلسات نقد رأی در استان اظهار کرد: نشست‌های عمومی و علمی نقد رأی با حضور قضات برجسته استان در محیط‌های علمی و دانشگاهی و با هدف بحث و تبادل نظر پیرامون آرای صادره برگزار می‌شود.

وی افزود: هشتمین نشست نقد رأی در استان با همکاری دانشگاه علم و هنر با توجه به شیوع کرونا به صورت مجازی برگزار می‌شود.

دهقانی اظهار کرد: این نشست با موضوع بزه تغییر کاربری به عنوان یکی از موضوعاتی که حجم بالایی از پرونده‌ها را در مجموعه دستگاه قضا استان به خود اختصاص داده است، برگزار می‌شود.

وی افزود: هشتمین نشست مجازی نقد رأی با حضور قضات صادرکننده رأی در مرحله بدوی و تجدید نظر، هیئت داوران متشکل از قاضی بازنشسته، عضو هیئات علمی دانشگاه و یکی از مستشاران محاکم تجدید نظر استان برگزار خواهد شد.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان یزد گفت: هشتمین نشست نقد رأی پنجشنبه 22 مهرماه ساعت 9 صبح الی 11 برگزار و علاقه‌مندان می‌توانند به صورت مهمان از طریق لینک https://zil.ink/ensaniyazd در این همایش شرکت کنند.

دهقانی تصریح کرد: علاقه‌مندان همچنین می‌توانند از طریق صفحه عدلیه یزد 2 در فضای مجازی به نشانی @adlieh_yazd2 در این نشست شرکت کنند.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان یزد بیان کرد: از جامعه حقوقی استان دعوت می‌شود تا با ارائه دیدگاه‌ها، ایده‌ها، انتقادات، نظرات و اندیشه‌های خود رونق بخش این همایش باشند.

انتهای پیام
captcha