هشدار گروه‌های مقاومت از لبریز شدن صبر فلسطینیان
کد خبر: 4005048
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۵

هشدار گروه‌های مقاومت از لبریز شدن صبر فلسطینیان

رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین با تأکید بر حمایت کامل خود از اسرای فلسطینی، به رژیم صهیونیستی نسبت به لبریز شدن صبر و مقاومت ملت فلسطین هشدار دادند.


به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری جهاد اسلامی، هیئتی از جنبش مقاومت اسلامی حماس به ریاست «صالح العاروری» نایب رئیس دفتر سیاسی این جنبش و هیئتی از جنبش جهاد اسلامی به ریاست «زیاد النخاله» دبیرکل این جنبش پنجشنبه، 22 مهر طی نشستی مسائل مهمی چون اسرای فلسطینی در زندان‌های اسرائیل و اسرایی که دست به اعتصاب غذا زده‌اند و بازداشت اداری فلسطینیان را مورد بررسی قرار دادند.

شرکت‌کنندگان در این نشست ضمن اعلام حمایت کامل خود از اسرای فلسطینی تأکید کردند که اسرا در نبرد دفاع از حقوقشان متحد هستند.

رهبران جنبش حماس و جهاد اسلامی فلسطین به رژیم صهیونیستی درباره آزمودن صبر ملت فلسطین و مقاومت آنها هشدار دادند و تأکید کردند که آزار اسرای فلسطینی به منزله آزار دادن کل ملت فلسطین است.

در این نشست همچنین تأکید شد که رژیم صهیونیستی باید مسئولیت پیامدهای در پیش گرفتن این سیاست جاهلانه خود را که منطقه را در آستانه انفجاری بزرگ قرار می‌دهد، بپذیرد.

رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین و جنبش حماس بر حمایت خود از اعتصاب غذای اسرای فلسطینی و حق آنها در برخورداری از آزادی تأکید کردند.

شرکت‌کنندگان در این نشست با قدردانی از قهرمانان عملیات «تونل آزادی» تأکید کردند که ملت فلسطین امید خود را از دست نمی‌دهد و تا به دست آوردن آزادی و استقلال به مبارزه خود ادامه می‌دهد.

رهبران جنبش حماس و جنبش جهاد اسلامی وعده دادند که در هرگونه قرارداد مبادله اسرا 6 اسیر عملیات تونل آزادی را زندان‌های رژیم صهیونیستی آزاد خواهند کرد.

شرکت کنندگان در این نشست از شهروندان فلسطینی خواستند که به مبارزه خود ادامه داده و برای همبستگی با اسرا و حمایت از آنها در برابر رژیم صهیونیستی مقاومت را تشدید کنند.

انتهای پیام
captcha