هشدار حماس و جهاد اسلامی به رژیم صهیونیستی درباره وضعیت اسرای فلسطینی
کد خبر: 4010309
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲

هشدار حماس و جهاد اسلامی به رژیم صهیونیستی درباره وضعیت اسرای فلسطینی

جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی فلسطین درباره وضعیت سلامتی اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی هشدار دادند.

 حماس و جهاد اسلامی

به گزارش ایکنا به نقل از العهد، دو جنبش‌ حماس و جهاد اسلامی با هشدار مجدد به رژیم صهیونیستی، تأکید کردند که در صورت پایان نیافتن خشونت علیه اسرا در زندان‌های رژیم صهیونیستی به ویژه در شرایطی که امکان شهادت یکی از این اسرا وجود دارد، اوضاع به حد انفجار خواهد رسید.
 
این دو جنبش فلسطینی نسبت به ادامه بازداشت اداری فلسطینیان و اعتصاب غذای اسرا هشدار داده و تأکید کردند که جان اسرا خط قرمز است و عبور از آن، گروه‌های مقاومت را وادار به انکار هر گونه تفاهم قبلی با این رژیم خواهد کرد.
 
در همین زمینه، محمد شلح؛ یکی از رهبران جهاد اسلامی هشدار داد که به شهادت رسیدن هرکدام از اسرایی که دست به اعتصاب غذا زده‌اند، اوضاع را بحرانی‌تر خواهد کرد.
 
وی تهدید کرد که «در صورت شهادت هریک از اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی، مقاومت خشک و تر را در زیر پای این رژیم خواهد سوزاند.»
 
در همین رابطه، زاهر جبارین؛ عضو دفتر سیاسی جنبش حماس و مسئول پرونده اسرا تأکید کرد: رهبری مقاومت شرایط اسرا را پیگیری می‌کند و گزینه‌های آن روی میز قرار دارد.
 
وی خطاب به دشمن صهیونیستی گفت، در صورتی که به تجاوزگری و زورگویی علیه اسرا و حقوق قانونی آن‌ها ادامه دهد، باید انتظار هر چیزی را داشته باشد.
انتهای پیام
captcha