جشنواره قرآنی «رسول مهربانی» و مسابقه «تفسیر سوره فتح» برگزار می‌‌شود
کد خبر: 4006124
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵

جشنواره قرآنی «رسول مهربانی» و مسابقه «تفسیر سوره فتح» برگزار می‌‌شود

جشنواره قرآنی «رسول مهربانی» در چهار بخش تلاوت تحقیق، شعر، حفظ، نقاشی و رسانه و مسابقه «تفسیر سوره فتح» به مناسبت هفته وحدت برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ جشنواره قرآنی «رسول مهربانی» و «تفسیر سوره فتح» به همت اداره امور قرآنی استان لرستان ویژه شیفتگان و علاقه‌مندان به قرآن این استان به صورت مجازی برگزار می‌شود.

این دو جشنواره به صورت جداگانه برگزار می‌شوند و جشنواره «رسول مهربانی» با محوریت سوره فتح و در چهار بخش تلاوت تحقیق، حفظ، شعر، نقاشی و رسانه برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره باید پس از قرائت آیه ۲۹ سوره مبارکه فتح، یک فایل تصویری را ارسال کنند. شیوه ثبت‌نام بخش حفظ این جشنواره نیز  به‌صورت ارسال پیامک به شماره ۰۹۱۶۷۰۷۸۶۴۳ تا تاریخ ۲۹ مهرماه خواهد بود.

جشنواره قرآنی «رسول مهربانی» و «تفسیر سوره فتح» برگزار می‌‌شود

بخش‌های نقاشی، شعر و رسانه جشنواره قرآنی رسول مهربانی نیز با محوریت پیامبر(ص) در آیینه قرآن و روایات برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه باید آثار خود را تا ۲۹ مهرماه به شماره‌های ۰۹۳۸۱۴۳۷۰۵۰ و ۰۹۱۶۷۰۷۸۶۴۳ ارسال کنند.

مسابقه «تفسیر سوره فتح» نیز به صورت مجازی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به تفسیر نمونه به سوالات این مسابقه پاسخ دهند. در این مسابقه نیز به قید قرعه از بین کسانی که بیشترین امتیاز را کسب کنند 5 جایزه پنج میلیون ریالی اهدا می‌شود.

جشنواره قرآنی «رسول مهربانی» و «تفسیر سوره فتح» برگزار می‌‌شود

زمان شرکت در مسابقه آنلاین «تفسیر سوره مبارکه فتح» تا روز پنجشنبه 29 مهرماه از طریق لینک zekraflak.ir اعلام شده است. مراسم اختتامیه این دو جشنواره روز شنبه 1 آبان ماه همزمان با شب میلاد حضرت رسول(ص) و با حضور فعالان قرآنی و فرهنگی است.

انتهای پیام
captcha