تعاونی مسکن قرآنیان لرستان تشکیل شد + عکس
کد خبر: 4009742
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲

تعاونی مسکن قرآنیان لرستان تشکیل شد + عکس

اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت لرستان به راه‌اندازی تعاونی مسکن ویژه قرآنیان این استان کرد.

انتخابات هیئت مدیره و بازرسی تعاونی مسکن قرآنیان لرستانبه گزارش ایکنا، اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت لرستان به منظور تأمین منزل مسکونی برای قرآنیان استان متشکل از پیشکسوتان، حافظان، قاریان، مدیران و مربیان مؤسسات قرآنی و همچنین تهیه و تأمین فضا برای مؤسساتی که با مشکلات اجاره‌بها دست و پنجه نرم‌ می‌کنند، با نظارت و پیگیری اداره‌ تعاون و کار و رفاه استان، اقدام به راه‌اندازی تعاونی مسکن قرآنیان لرستان کرده است.

در این راستا نشست فوق‌العاده‌ای، امروز، 10 آبان‌ماه با حضور 16 مؤسسه و نماینده مؤسسات قرآنی و 22 متقاضی عضویت در این تعاونی در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی لرستان تشکیل شد. طی این مجمع در کنار تشریح فعالیت‌ها و وظایف این تعاونی، برای انتخابات هیئت مدیره و بازرسی رأی‌گیری شد.

بنابراین گزارش روح‌الدین بلواسی با اخذ 15 رأی، حجت‌الاسلام نورعلی تاج‌امیر با 12 رأی، حسین‌علی قائدرحمت با 6 رأی، اکرم یاراحمدی با 4 رأی و فاطمه حسنوند با 3 رأی به عنوان اعضای هیئت مدیره اعلام شدند و همچنین محمدرضا جهان‌نژادی با اخذ 9 رأی و رامین سپهوند با اخذ 7 رأی به عنوان اعضای هیئت بازرسی این تعاونی مشخص شدند.

پس از پایان مجمع، نخستین جلسه اعضای هیئت مدیره و بازرسی تعاونی مسکن قرآنیان لرستان به منظور تعیین احکام برگزار شد که بر این اساس روح‌الدین بلواسی به عنوان رئیس هیئت مدیره، حسین‌علی قائد رحمت به عنوان نایب‌رئیس و حجت‌الاسلام نورعلی تاج‌امیر به عنوان منشی و اکرم یاراحمدی نیز به عنوان عضو علی‌البدل هیئت مدیره معین شدند.

همچنین محمدرضا جهان‌نژادی به عنوان بازرس اصلی و رامین سپهوند به عنوان عضو علی‌البدل هیئت بازرسی مشخص شدند. مدیرعامل تعاونی مسکن نیز برعهده نجات‌علی تاج‌امیر قرار داده شد.

یادآوری می‌شود، این تعاونی در گام‌های بعدی اقدام به عضوگیری جدید به جز مدیران مؤسسات و تشکل‌های قرآنی لرستان افراد حقیقی جامعه قرآنی، طبق مصوبات و اساسنامه تنظیمی، خواهد کرد. 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha