نام زنده‌یاد رحیمی‌پور در هنر انقلاب و دفاع مقدس جاودانه خواهد ماند
کد خبر: 4006165
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۷
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

نام زنده‌یاد رحیمی‌پور در هنر انقلاب و دفاع مقدس جاودانه خواهد ماند

محمدمهدی اسماعیلی در پیام تسلیت خود گفت: همکاری‌های مؤثر زنده‌یاد رحیمی‌پور با فیلمسازان ارزشمند و انقلابی، گواه تأثیر وی در فرهنگ و هنر این سرزمین است و تردیدی نیست که نامش به نیکی و جاودانگی در هنر انقلاب و دفاع مقدس باقی خواهد ماند.

نام زنده‌یاد رحیمی‌پور در هنر انقلاب و دفاع مقدس جاودانه خواهد ماندبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت رحیم رحیمی‌پور، تهیه‌کننده و فیلم‌نامه‌نویس پیام تسلیت صادر کرد. در متن این پیام آمده است:

هنر، تأثیرگذارترین راه برای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و ارزشمندترین و موثرین ابزار برای ثبت تصویر‌های ماندگار از رویداد‌های مهم و تاریخی است. هنرمندانی که در این مسیر به خلق اثر می‌پردازند، نامی جاویدان از خود در دفتر فرهنگ و هنر به یادگار باقی می‌گذارند و مرحوم رحیم رحیمی پور از جمله این هنرمندان و چهره‌های اثرگذار در حوزه سینمای انقلاب و دفاع مقدس بود.

همکاری‌های مؤثر آن زنده‌یاد با فیلمسازان ارزشمند و انقلابی، گواه تأثیر وی در فرهنگ و هنر این سرزمین است و تردیدی نیست که نامش به نیکی و جاودانگی در هنر انقلاب و دفاع مقدس باقی خواهد ماند.

اینجانب با تسلیت فقدان این هنرمند متعهد و سینماگر ارزشی به جامعه هنری و خانواده محترم ایشان از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و همنشینی با دوستان شهیدش و برای بازماندگان محترم صبر و اجر مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام
captcha