9 آبان؛ آخرین مهلت ارسال ایده به «سند ملی مسجد»
کد خبر: 4008056
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵

9 آبان؛ آخرین مهلت ارسال ایده به «سند ملی مسجد»

علاقه‌مندان و صاحب‌نظران حوزه مسجد برای مشارکت و ارائه طرح و نظر خود به «سند ملی مسجد» تا 9 آبان‌ماه فرصت دارند.

9 آبان آخرین مهلت ارسال ایده به «سند ملی مسجد»

به گزارش ایکنا، سند ملی مسجد به عنوان سند راهبردی و بالادستی کشور در موضوع مسجد و ذیل نقشه مهندسی فرهنگی از سوی سازمان تبلیغات اسلامی(بنیاد جامعه‌پردازی هدایت) تدوین شده است.

این سند قرار است مبنای عمل و برنامه‌ریزی سازمان‌ها و دستگاه‌ها باشد ولی در عین حال لازم است در طراحی آن، آراء نخبگان و فرهیختگان تجمیع شود تا سند انتظار مردم را نمایندگی و برای حضور مردم در پیاده‌سازی واقعی آن زمینه سازی و مجموعه‌ها، پویش‌ها و خیزش‌های مردمی و فرهنگ عمومی مردم به امر مسجد اهتمام پیدا کنند.

از این روی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی در نظر دارد، سند ملی مسجد پیش از تصویب، به کارشناسان دستگاه‌های اجرایی و تخصصی، حلقه‌های میانی، کانون‌های تفکر و اندیشمندان حوزوی و دانشگاهی، نوآوران، ائمه مساجد، کنشگران مرتبط و عموم مردم عرضه شود و از مشارکت‌های فکری و ایده‌های آنان در تصحیح و تکمیل این سند استفاده شود.

بر این اساس، از همه فعالان و صاحب‌نظران امر مسجد دعوت شده است که برای مشارکت در فرایند جمع‌ سپاری سند ملی مسجد از طریق سامانه دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی به نشانی ir.sccr.hamandishi یا ir.challesh دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود را ارائه کنند.

فعالان مسجدی تا 9 آبان‌ماه فرصت دارند نظرات و ایده‌های خود در خصوص «سند ملی مسجد» را ارائه کنند.

انتهای پیام
captcha