مسابقه «کمی دیرتر» برگزار می‌شود
کد خبر: 4008162
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲
از سوی کانون قرآن دانشگاه شهید بهشتی؛

مسابقه «کمی دیرتر» برگزار می‌شود

مسابقه کتابخوانی «کمی دیرتر» از سوی کانون قرآن و عترت شهید عباسپور دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

مسابقه کمی دیرتربه گزارش ایکنا، مسابقه کتابخوانی «کمی دیرتر» از سوی کانون قرآن و عترت شهید عباسپور دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

کمی دیرتر نوشته سیدمهدی شجاعی در انتشارات کتاب نیستان به چاپ رسیده است. رمان با یک اتفاق غیر منتظره شروع می‌شود، جشن نیمه شعبان است و مجلسی پرشور و همگی فریاد «آقا بیا» سر داده‌اند که ناگهان در این میان جوانی فریاد می‌زند: «آقا نیا ...»، این اثر که از چهار فصل زمستان، پاییز، تابستان و بهار تشکیل شده، نگاهی نقادانه به فضای انتظار جامعه امروز دارد. در این رمان با شخصیت‌هایی آشنا می‌شویم که همه مدعی انتظارند اما وقتی هنگام عمل و فراتر رفتن از شعارها می‌رسد، گفتار و کردارشان متفاوت می‌شود.

علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه می‌توانند خلاصه‌ای از کتاب را بنویسند و در آن به این موارد اشاره کنند که چه چیزهایی، چه عواملی یا چه اتفاقاتی باعث می‌شوند تا امام زمان(عج) را دیرتر بخواهیم. میان شرکت‌کنندگان قرعه‌کشی انجام و به شش نفر جوایز نقدی اهدا می‌شود.

همچنین امکان تهیه کتاب از سایت طاقچه با استفاده از کد تخفیف 50 درصدی kanoon313 و لینک https://taaghche.com/book/105567 فراهم شده است. شرکت در این مسابقه برای عموم آزاد است.

علاقه‌مندان از طریق لینک https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc8rWucUKZSWtJwZKDmT1XRjno7i40JYwMDwdoJOXrbv0InIg/viewform می‌توانند اقدام به ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام
captcha