رقابت‌ قرآن‌آموزان اندونزیایی در مسابقات حفظ و ترتیل
کد خبر: 4008866
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۴

رقابت‌ قرآن‌آموزان اندونزیایی در مسابقات حفظ و ترتیل

شعبه دارالقرآن آستان مقدس امام حسین(ع) در جاکارتا مسابقات ترتیل و حفظ قرآن کریم را ویژه قرآن‌آموزان این واحد در کشور اندونزی برگزار کرد.

قرآن‌آموزان اندونزیایی

به گزارش ایکنا به نقل از سایت آستان مقدس حسینی، مرکز اطلاع‌رسانی بین‌المللی قرآن آستان مقدس امام حسین(ع) از طریق شعبه‌های خود در جاکارتا، پایتخت اندونزی، سومین مسابقه سالانه تلاوت و حفظ قرآن کریم را در این کشور برگزار کرد.

محمد باقر المنصوری، مدیر شعب خارجی مرکز اطلا‌ع‌رسانی قرآن آستان مقدس حسینی در گفت‌وگو با سایت این آستان گفت: همزمان با خجسته سالروز ولادت نبی اکرم(ص) شعب ما سومین دور از مسابقه سالانه تلاوت و حفظ قرآن کریم ویژه دانشجویان آستان مقدس حسینی در جاکارتا و همچنین شعب آستان در شهرهای ماکاسکار، بالیک بابان و باندونگ برگزار کرد.

این مسابقه در جاکارتا به شکل حضوری و برای دانشجویان شرکت کننده در این مسابقه از دیگر شهرهای اندونزی به شکل مجازی و از طریق اپلیکیشن زوم برگزار شد.

از جمله فعالیت‌های این مسابقه، قرائت قرآن کریم و اجرای سروده‌هایی در مدح رسول اکرم(ص) و سیره عظیم ایشان بود. همچنین استاد احمد العیدروس نیز سمیناری را حول اخلاق نبوی و لزوم پیروی از سیره ایشان ارائه کرد.

دارالقرآن دبیرخانه آستان مقدس حسینی مجموعه فعالیت‌های متنوعی را با هدف گسترش علوم قرآنی و تربیت قاریان و حافظان قرآن کریم در داخل و خارج عراق انجام می‌دهد.

انتهای پیام
captcha