تقویت همکاری بین آستان مقدس حسینی و حوزه‌های علمیه در عرصه قرآنی
کد خبر: 4013967
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸

تقویت همکاری بین آستان مقدس حسینی و حوزه‌های علمیه در عرصه قرآنی

هیئتی از آستان مقدس حسینی به منظور تقویت همکاری با حوزه‌های علمیه، با برخی شخصیت‌های حوزوی نجف اشرف دیدار کردند.

به گزارش ایکنا به نقل از خبرگزاری قرآنی قاف، به منظور فعال‌سازی نهضت قرآنی در حوزه‌های علمیه و مدارس دینی، هیئتی از دارالقرآن حرم مطهر امام حسین(ع) شامل شیخ خیرالدین الهادی، رئیس دارالقرآن و سید مرتضی جمال‌الدین» معاون وی، با برخی از بزرگان و شخصیت‌های مذهبی و حوزوی نجف اشرف دیدار کردند.
 
«صفا السیلاوی» مسئول پایگاه اطلاع‌رسانی قرآنی دارالقرآن آستان حسینی گفت: نمایندگان دارالقرآن آستان، برای بررسی راه‌های توسعه فعالیت‌های قرآنی با حجت‌الاسلام سیداحمد الاشکوری و حجت‌الاسلام سیدمهدی القریشی دیدار کردند.
 
به گفته السیلاوی، علمای حوزه علمیه نجف اشرف در این دیدار فعالیت‌های قرآنی دارالقرآن آستان حسینی و همچنین فعالیت‌های مراکز حوزوی در این زمینه را ارج نهادند.
 
السیلاوی ادامه داد: این هیئت همچنین با شیخ حسین الترابی، مسئول مؤسسه الکفیل دیدار کردند و در این دیدار بر گشایش راه‌های همکاری بین دارالقرآن آستان حسینی و این مؤسسه توافق شد.
 
در پایان نیز هیئت آستان حسینی در دیدار با علی الشویلی، مدیر آموزشگاه تخصصی قرآن و عترت وابسته به آستان حسینی به منظور آگاهی از سیر عملیات آموزشی این مؤسسه آموزشی و توافق بر سازوکار پذیرش دانشجو برای دوره آینده دیدار و گفت‌وگو کردند.
انتهای پیام
captcha