مسابقه عکاسی «قاب همدلی» در کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4010181
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱

مسابقه عکاسی «قاب همدلی» در کردستان برگزار می‌شود

معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور از برگزاری مسابقه عکاسی «قاب همدلی» ویژه روحانیون و طلاب علوم دینی استان کردستان خبر داد.

کمال گرامیان معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی

کمال گرامیان، معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: مسابقه عکاسی «قاب همدلی» ویژه روحانیون و طلاب علوم دینی استان کردستان برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقه قرآنی به همت دبیرخانه شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت با موضوع «ثبت جلوه‌هایی از وحدت اقوام ایرانی و مذاهب اسلامی» برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور بیان کرد: علاقه‌مندان جهت شرکت در مسابقه می‌توانند آثار خود را تا یاپان ماه مبارک ربیع الاول به لینک مسابقه ارسال https://dmsonnat.ir/pic-form/ ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه این مسابقه عکاسی شامل عکس‌هایی بوده که با موبایل گرفته شده است، افزود: شرکت‌کنندگان می‌توانند عکس‌های خود را در مورد کمک‌ و همدلی به ویژه در ایام کرونا را به دبیرخانه این مسابقه فرهنگی ارسال کنند.

گرامیان در پایان یادآور شد: علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه عکاسی «قاب همدلی» تا 16 آبان‌ماه فرصت ارسال عکس خود به دبیرخانه این جشنواره را دارند.

انتهای پیام
captcha