آموزش تخصصی احکام وقف و ابتدا به بانوان در آستان مقدس عباسی
کد خبر: 4011462
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹

آموزش تخصصی احکام وقف و ابتدا به بانوان در آستان مقدس عباسی

مرکز آموزش قرآن بانوان وابسته به آستان مقدس عباسی، دوره تخصصی آموزش احکام وقف و ابتدا را برای بانوان کارمند این مرکز برگزار کرد.  

 آموزش وقف و ابتدا به بانوان عراقی

به گزارش ایکنا به نقل از شبکه جهانی الکفیل، این دوره آموزشی در استان نجف اشرف و با هدف بالا بردن سطح اطلاعات قرآنی بانوان شاغل در مرکز آموزش قرآن آستان عباسی برگزار شد و شیخ مهدی قلندر، آموزش این دروس را بر عهده داشت.
 
منار الجبوری، مسئول مرکز آموزش قرآن آستان عباسی در این باره گفت: دوره آموزش وقف و ابتدا یکی از سلسله دوره‌هایی است که مرکز آن را برای کارکنان خود در رشته‌های مختلف قرآنی اختصاص داده است.
 
وی افزود: این طرح تکمیل کننده دوره‌های قرآنی پیشین در راستای افزایش مهارت‌های قرآنی بانوان شاغل در مرکز است و بی‌شک نتیجه مثبتی بر بانوان قرآن‌آموز این مرکز و سایر گروه‌های بانوان خواهد گذاشت.
 
الجبوری ادامه داد: مرکز قصد دارد سلسله دوره‌های تخصصی برای کادر اداری و آموزشی خود بر اساس نوع تخصص آنها برگزار کند. لذا دوره وقف و ابتدا نخستین دوره است که شامل محورهای متعددی از جمله اهمیت و اهداف وقف و ابتدا در تلاوت، انواع وقف و علامات آن، ارائه نمونه‌هایی از تلاوت‌های برخی قاریان، شرح انواع جمله‌های تام همراه با ارائه مثال‌های عملی برای وقف است.
 
گفتنی است، مرکز آموزش قرآن کریم آستان عباسی دوره‌های تخصصی متنوعی برای کارکنان خود با تقویت اطلاعات قرآنی آنها و روش‌های تدریس و کلاس‌داری با هدف ارتقای سطح علمی کادر آموزشی و پیشرفت در زمینه آموزش قرآن برگزار می‌کند.
انتهای پیام
captcha