جمعیت تحت پوشش کمیته امداد البرز چند نفر است؟
کد خبر: 4011563
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹

جمعیت تحت پوشش کمیته امداد البرز چند نفر است؟

معاون سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز گفت: حدود ۴۹ هزار و ۵۰۰ نفر تحت پوشش مستقیم این نهاد در البرز هستند که از خدمات فرهنگی، اقتصادی، مشاوره و... بهره‌مند می‌شوند.

کمیته امداد البرز

ابوالفضل فلاح، معاون سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز، در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، با اشاره به اینکه ارائه خدمات به جامعه هدف به‌صورت برنامه‌ریزی شده و مستمر انجام می‌شود، گفت: در همین راستا می‌توان به ارائه ۱۰۰ نوع خدمات به این قشر اشاره کرد که از جمله آن‌ها خدمات درمانی، فرهنگی، ودیعه مسکن، وام‌های کمک هزینه اشتغال، کمک آموزشی، مشاوره، اجاره مسکن و ... است.

وی با اشاره به اینکه کمک هزینه‌ای نیز ماهانه به‌صورت مستمر برای جامعه هدف واریز می‌شود، ادامه داد: سعی ما در مجموعه کمیته امداد این است که افراد از وضعیت بهتری برخوردار شوند تا از تحت حمایت کمیته خارج شده و به خودکفایی برسند.

معاون سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز با بیان اینکه به فراخور مشکل باید به مددجویان رسیدگی کرد تا از وضعیت اضطراری خارج و به زندگی عادی ادامه دهند، یادآور شد: طبق قانون پرونده برخی از خانواده‌های تحت پوشش به‌دلیل مستمری پدر بسته می‌شود.

فلاح با بیان اینکه حدود ۴۹ هزار و ۵۰۰ نفر تحت پوشش مستقیم کمیته امداد در البرز قرار دارند گفت: همه آنها بیمه سلامت ایرانیان یا تأمین اجتماعی دارند و هیچ فردی فاقد بیمه نیست.

انتهای پیام
captcha