دومین نشست رویداد فرهنگی ـ هنری چهار فصل قرآنی برگزار می‌شود
کد خبر: 4011705
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰

دومین نشست رویداد فرهنگی ـ هنری چهار فصل قرآنی برگزار می‌شود

نشست مجازی سیره وحدت‌بخش معصومین(ع)، ۱۸ آبان‌ماه با حضور حجت‌الاسلام فیروزمهر برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، نشست تخصصی با عنوان سیره وحدت‌بخش معصومین(ع) روز سه‌شنبه، ۱۸ آبان‌ماه ۱۴۰۰ به‌صورت مجازی و با حضور حجت‌الاسلام فیروزمهر برگزار می‌شود.

این برنامه از نشست‌های رویداد فرهنگی ـ هنری چهار فصل قرآنی با موضوع «صلح و مهربانی در قرآن» است که به همت معاونت ترویج و توسعه سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و با مشارکت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان جهت حضور در این نشست می‌توانند ساعت ۱۹ روز سه‌شنبه، ۱۸ آبان‌ماه ۱۴۰۰، از طریق نشانی اینترنتی amjad.jde.ir/isqa وارد سامانه آموزشی جهاددانشگاهی شده و با عنوان جلسه «دانشجومعلم قرآن کریم۱» و رمز عبور «۶۵۴۳۲۱» از محتوای این نشست استفاده کنند.

یادآور می‌شود، اولین نشست این رویداد با موضوع لزوم وحدت مسلمانان در عصر حاضر ۴ آبان‌ماه با استقبال خوب دانشجویان و علاقه‌مندان این حوزه برگزار شد.

لازم به ذکر است، در رویداد فرهنگی ـ هنری چهار فصل قرآنی، با توجه به رویداد‌های مهم هر فصل از سال، به موضوع خاصی اختصاص یافته است و تمامی برنامه‌های اجرایی در این رویداد حول آن موضوع خواهد بود و مخاطبان آن نیز تمامی دانشجویان علاقه‌مند به موضوع هستند. بر همین اساس، تمامی علاقه‌مندان به رویداد‌های فرهنگی و هنری می‌توانند ضمن عضویت در شبکه فعالان قرآنی دانشجویی از طریق پایگاه اینترنتی www.isqa.ir در این طرح شرکت کنند.

در این طرح، بخش‌های مختلفی از جمله برگزاری نشست‌های مختلف قرآنی، مسابقه کتابخوانی، جلسات تدبر در قرآن، فراخوان آثار هنری و آموزش‌های مختلف در حوزه مهارت‌های فردی برای دانشجویان در نظر گرفته شده است تا ضمن آشنایی با موضوع فصل و ارتباط آن با قرآن، مجموعه‌ای از مهارت‌های فردی نیز در کنار این مفاهیم را هم آموزش ببیند.
دومین نشست رویداد فرهنگی ـ هنری چهار فصل قرآنی برگزار می‌شود
انتهای پیام
captcha