بررسی ارکان ایمان از منظر امام رضا(ع) در رادیو معارف
کد خبر: 4011927
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰

بررسی ارکان ایمان از منظر امام رضا(ع) در رادیو معارف

رادیو معارف در برنامه «بربال سخن» با پخش سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین انصاریان به شرح ارکان ایمان از منظر امام رضا(ع) می‌پردازد.

بر بال سخن رادیو معارفبه گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، برنامه «بربال سخن» چهارشنبه، ۱۹ آبان‌ماه با پخش سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین انصاریان مهمان مخاطبان امواج فضیلت و فطرت می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین انصاریان در این برنامه ضمن بیان مفهوم ایمان از منظر آیات و روایات، ارکان ایمان را با توجه به سخن امام رضا(ع) بررسی می‌کند.
 
حضرت ثامن الحجج امام رضا(ع) در حدیثی ارزشمند به معرفی ارکان ایمان به شرح ذیل می‌پردازند «ایمان چهار رکن دارد: توکل بر خداوند عزوجل، خشنودی از قضای او، تسلیم در برابر امر خدا و وا گذاشتن کارها به خدا»، که این برنامه به بیان آن خواهد پرداخت.

برنامه «بر بال سخن» به همت گروه فرهنگ و جامعه طراحی و تولید می‌شود که اختصاص به پخش سخنرانی اساتید و سخنوران نامی کشور دارد. این برنامه به تهیه‌کنندگی سیدمحمد‌علی حسینیان هر روز ساعت 13 از موج اف ام، ردیف ۹۶ به روی آنتن می‌رود.
 

آوای ربانی بر امواج فضیلت و فطرت

همچنین برنامه «آوای ربانی» از جمله برنامه‌هایی است که با هدف ضرورت اهمیت آموزش نماز به کودکان و نوجوانان طراحی و تولید می‌شود. این برنامه که با کارشناسی حجج اسلام شمس و کاویانی به روی آنتن می‌رود، 19 و 20 آبان‌ماه ضمن بیان روانشناسی نماز به بررسی روانشناسی آموزش نماز به کودکان و نوجوانان می‌پردازد.

«آوای ربانی» کاری از گروه ‌فقه و اندیشه به تهیه‌کنندگی محمد حسین‌پور و روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، ساعت ۱۲:۱۵ تقدیم شنوندگان رادیو معارف می‌شود.

فاطمه بغدادی

انتهای پیام
captcha