نشست واکاوی انتخابات پارلمانی عراق برگزار می‌شود
کد خبر: 4012469
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۵

نشست واکاوی انتخابات پارلمانی عراق برگزار می‌شود

نشست واکاوی نتایج انتخابات پارلمانی عراق به همت مجمع بین‌المللی اساتید مسلمان دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.

نشست واکاوی انتخابات پارلمانی عراق برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا؛ این نشست تخصصی با عنوان «انتخابات پارلمانى عراق» روز شنبه 22 آبان ماه ساعت 14 تا 16 در مجمع بین‌المللی اساتید مسلمان دانشگاه‌ها در تهران به نشانی میدان ولیعصر، خیابان ولیعصر، روبه روی سینما استقلال، کوچه شهید شهامتی، پلاک 27 برگزار می‌شود و کارشناسانی از ایران و عراق در آن سخنرانی می‌کنند.

بنا به اعلام روابط عمومی مجمع بین‌المللی اساتید مسلمان دانشگاه‌ها محمد محیی، سخنگوی کتائب حزب‌الله عراق و رئیس شبکه تحلیل سیاسی الهدف عراق، جمعه العطوانی، رئیس مرکز مطالعات و تحلیل سیاسی افق عراق، سیدرضا صدرالحسینی، کارشناس ارشد مسائل غرب آسیا و مهدی عزیزی، مدیرکل بین‌الملل خبرگزاری مهر از سخنرانان این نشست خواهند بود.

اعلام نتایج انتخابات عراق اعتراض محافل سیاسی این کشور را در پی داشته است و ائتلاف دولت قانون چندی پیش اعلام کرده بود که نتایج انتخابات پارلمانی را حقیقی نمی‌داند.

جناح‌های معترض به نتایج انتخابات پارلمانی عراق در جلسه‌ای که در منزل «نوری المالکی» رئیس ائتلاف دولت قانون تشکیل دادند، خواستار شمارش دستی آرا شدند؛ با این حال، کمیساریای عالی انتخابات عراق تنها با بازشماری آراء نیمی از استان‌های این کشور موافقت کرده است.

نشست واکاوی انتخابات پارلمانی عراق برگزار می‌شود

 

انتهای پیام
captcha