برگزاری ۴۲ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته بسیج در سمنان
کد خبر: 4013722
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴

برگزاری ۴۲ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته بسیج در سمنان

جانشین فرمانده سپاه استان سمنان از برگزاری ۴۲ ویژه‌برنامه شاخص و محوری در سطح استان خبر داد و گفت: امروز الگوی بسیج را در جریان بیداری و در جهان اسلام و کشورهای منطقه به وضوح مشاهده می‌کنیم.

برگزاری 42 عنوان برنامه شاخص استانی در هفته بسیج در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، منصور شوقانی، جانشین فرمانده سپاه استان سمنان، صبح امروز، 25 آبان در نشست خبری با خبرنگاران با تأکید بر اینکه بسیج در زمینه دفاع همه جانبه، امنیت، سازندگی و آموزش، امداد و نجات و هم در محرومیت زدایی نقش مهمی ایفا می‌کند و برای تمام ملت‌های مسلمان می‌تواند الگو باشد، گفت: امروز الگوی بسیج را در جریان بیداری و در جهان اسلام و کشورهای منطقه به وضوح مشاهده می‌کنیم.

وی ادامه داد: برنامه‌های هفته بسیج امسال با شعار بسیج پاره تن مردم است، برگزار می‌شود که در این راستا ۴۲ برنامه شاخص استانی در مجموعه سپاه با دبیری معاونت فرهنگی تعریف شده که این برنامه‌ها در قالب هفت هزار و ۹۱ فعالیت و ۴۱۰ برنامه در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌ها و نواحی مقاومت شهرستان‌های استان سمنان اجرایی خواهد شد.

شوقانی با اشاره به اینکه هر روز از هفته بسیج به یک عنوان نامگذاری شده است اظهار کرد: بسیج و اقتصاد مقاومتی، بسیج، علم و پژوهش، بسیج عدالت و مبارزه با فساد، بسیج عزت ملی و مرزبندی با دشمنان، بسیج استقلال و آزادگی، بسیج سبک زندگی اسلامی، ایرانی و بسیج معنویت و اخلاق نامگذاری روزهای هفته بسیج هستند.

جانشین فرمانده سپاه استان سمنان از برگزاری رزمایش اقتدار تلاشگران و جهادگران بسیج به صورت کشوری و همزمان با دیگر نقاط در سطح استانخبر داد و افزود: رزمایش در قالب اقتدار نیروهای جهادی در عرصه‌های مختلف اجرایی خواهد شد و توان جهادی بسیجیان استان به نمایش گذاشته می‌شود.

شوقانی متذکر شد: رزمایش اقتدار بسیجیان همزمان با روز سوم آذرماه از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است که به صورت ویدئوکنفرانسی با سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی همراه خواهد شد و همایش استمرار تفکر پیشکسوتان بسیج از جمله دیگر برنامه‌های شاخصی است که در هفته بسیج در سراسر استان سمنان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha