عرضه کتب عرفانی اخلاقی با تخفیف هفته کتاب
کد خبر: 4013893
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷

عرضه کتب عرفانی اخلاقی با تخفیف هفته کتاب

مدیر مرکز نشر انوار توحید گفت: به‌مناسبت هفته کتاب کلیه آثار این انتشارات با تخفیف 10 تا 30 درصدی از طریق سایت انتشارات http://www.anwartohid.ir به‌صورت فروش آنلاین عرضه می‌شود.

حسین واثقی، مدیر مرکز نشر انوار توحیدحسین واثقی، مدیر مرکز نشر انوار توحید وابسته به مؤسسه فرهنگی هنری تحقیقاتی پویندگان انوار توحید در گفت‌وگو با خبرنگار افتخاری ایکنا، طی سخنانی به‌مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی با اشاره به اهداف این مرکز، گفت: این مرکز با هدف حفظ و نشر آثار آیت‌الله محمد صالح کمیلی محصل خراسانی با اخذ مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال ۱۳۹۹ آغاز به فعالیت کرده است. به‌مناسبت هفته کتاب کلیه آثار این انتشارات با تخفیف 10 تا 30 درصدی از طریق سایت انتشارات http://www.anwartohid.ir به‌صورت فروش آنلاین عرضه می‌شود.

وی با اشاره به مأموریت و چشم‌انداز این انتشارات، گفت: این انتشارات مأموریت خود را تلاش در زمینه نشر کتاب‌های مورد نیاز جامعه در رابطه با تبیین، ترویج و نهادینه‌سازی مکتب توحیدی مبتنی بر ثقلین قرار داده است. با توجه به چشم‌انداز تعریف شده برای مرکز و در راستای نیل به مؤسسه انتشاراتی شاخص و بین‌المللی در زمینه تبیین، ترویج و تعمیق معارف اهل بیتی(ع)، در این مرکز علاوه بر تولید آثار به زبان فارسی، تولید آثار به زبان‌های رایج بین‌المللی مانند عربی، انگلیسی، اردو و... نیز انجام می‌شود.

واثقی با معرفی کتب منتشر شده در این انتشارات دینی، اظهار کرد: تاکنون تمرکز کاری مرکز بر روی چاپ درس گفتارهای سلوکی آیت‌الله کمیلی بوده است. از جمله ویژگی‌های حائز اهمیت آثار ایشان، دربر داشتن عمیق‌ترین مفاهیم عرفانی در عین روان بودن کلام و پرهیز از اصطلاحات غامض علمی است که باعث شده برای عموم علاقه‌مندان به مباحث اخلاقی و معرفتی قابل استفاده باشد. کتاب‌های به چاپ رسیده این نشر عبارتند از: جلد اول کتاب «صد منزل دل» شرح عرفانی کتاب منازل السائرین خواجه عبدالله انصاری، «سرچشمه راز و نیاز» شرح دعای شریف افتتاح، جلد اول کتاب «عرفان اهل بیتی» شرح کتاب مصباح الشریعه منسوب به حضرت امام صادق(ع)، کتاب «حداد در آینه حداد». در حال حاضر نیز چندین کتاب در مراحل مختلف چاپ قرار دارند که ان‌شاء‌الله به‌زودی روانه بازار کتاب خواهد شد.

مدیر مرکز نشر انوار توحید ضمن درخواست از اهل قلم و صاحب نظران این حوزه، اظهار کرد: چون انتشارات انوار توحید نوبنیاد است، لذا از نقد، نظر و تعامل بیشتر‌ با اصحاب قلم خشنود می‌شود. همچنین با توجه به عطش موجود در فضای عمومی جامعه در خصوص عرفان اهل بیتی و نیاز به مقابله با جریانات عرفان‌ های نوظهور لازم است تمامی اندیشمندان و فعالان عرصه فرهنگ، عرفان، اخلاق و معرفت دور یکدیگر جمع شوند و مجموعه‌هایی را تشکیل دهند که در راستای تولید آثار فاخر و متناسب با نیاز نسل امروز باشد.

وی گفت: این مرکز آمادگی کامل خود را برای هر فعالیت این چنینی اعلام داشته و با عنایت به ظرفیت‌های مرکز در زمینه‌های پژوهشی، ویراستاری فنی و ادبی، صفحه‌آرایی، طراحی جلد و سایر امور مرتبط با تولید کتاب و اخذ مجوز چاپ و... آمادگی خود را برای تعامل و همکاری با کلیه نهادها و مؤسسات فعال در زمینه فرهنگی و مذهبی اعلام داشته و با تمام توان آماده ارائه خدمت به کلیه علاقه‌مندان به ساحت اخلاق و عرفان است.

امیرمحسن سلطان‌احمدی

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
العبد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۰/۰۸/۲۶ - ۱۹:۵۴
0
1
با سلام

بسیار عالی، خداوند این عارف جلیل القدر را در پناه خویش حفظ بفرماید به حق محمد و آله الطیبین الطاهرین...
captcha