شیوه شرکت نوجوانان در جشنواره تلاوت‌‌های مجلسی اعلام شد
کد خبر: 4014901
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴

شیوه شرکت نوجوانان در جشنواره تلاوت‌‌های مجلسی اعلام شد

مرحله مقدماتی و فینال انتخاب قاری برتر نوجوان استان تهران از نگاه مردمی ذیل شانزدهمین جشنواره ملی تلاوت‌های مجلسی ویژه نوجوانان استان تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، مرحله استانی شانزدهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی در طول یک‌ماه گذشته در استان‌ها برگزار شد و هر استان برگزیده خود را معرفی کرد و با پایان یافتن این بخش از جشنواره، مرحله مقدماتی انتخاب برترین قاری نوجوان کشور در استان‌ها آغاز شده است.

علاقه‌مندان برای شرکت در مرحله مقدماتی انتخاب برترین قاری نوجوان استان تهران می‌توانند به‌صورت غیر حضوری و با ارسال تلاوت سه دقیقه‌ای خود به شماره واتساپ ۰۹۱۲۲۵۴۹۶۴۴ در این مسابقات شرکت کنند. علاقه‌مندان این حوزه باید آثار خود را نهایتا تا یکم آذرماه ارسال کنند.
 
مرحله فینال این بخش نیز به صورت حضوری، دوشنبه، هشتم آذرماه، در جلسه محمودرضا بیژنی‌اول، قاری ممتاز قرآن کریم و با حضور اساتید بین‌المللی، بعد از نماز مغرب برگزار می‌شود.

مرحله نهایی شانزدهمین جشنواره ملی تلاوت‌های مجلسی همزمان با ۱۶ آذرماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جلسه استاد هاشم روغنی در مشهد مقدس با حضور اساتید بین‌المللی برگزار خواهد شد. در این مراسم برترین قاری نوجوان کشوری با رأی مردمی انتخاب می‌شود.

با پایان یافتن بخش تلاوت، تا دهه فجر انقلاب اسلامی، فراخوان‌های دیگری از این جشنواره در دیگر رشته‌ها منتشر می‌شود که متعاقباً اطلاع‎رسانی خواهد شد.
انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha