انتخاب برترین قاری زن سال کشور، سراسری شد + شرایط شرکت در جشنواره
کد خبر: 3942746
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴

انتخاب برترین قاری زن سال کشور، سراسری شد + شرایط شرکت در جشنواره

جشنواره تلاوت‌های مجلسی در بخش بانوان به صورت سراسری و با حضور قاریان خانم از سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ بخش بانوان جشنواره تلاوت‌های مجلسی سال گذشته به صورت آزمایشی در استان خوزستان اجرا شد و مقرر شد بخش بانوان جشنواره در چهار استان اجرا شود، اما امسال به صورت سراسری و با حضور قاریان خانم از سراسر کشور برگزار می‌شود.

در این راستا استان‌های خوزستان، البرز و خراسان جنوبی جشنواره را به شکل حضوری برگزار و نفرات اول خود را معرفی کرده‌اند و بانوان استان‌های دیگر می‌توانند با ارسال تلاوت خود در بخش قرائت بانوان بالای ۱۸ سال شرکت و خود را به مرحله فینال برسانند تا در اولین اقدام نیز مرحله ملّی و سراسری بانوان انجام شود. همچنین در کنار قاری مرد سال جمهوری اسلامی از دیدگاه مردم، بانوی برتر قرائت قرآن سال ۱۳۹۹ در بخش فنی مشخص و در جشنواره فجر تلاوت تجلیل می‌شود.

داوود جعفری، دبیر جشنواره تلاوت‌های مجلسی درباره شرایط شرکت در جشنواره تلاوت‌های مجلسی به ایکنا گفت: بانوان علاقه‌مند باید تلاوت خود را به صورت صوتی و به مدت چهار تا پنج دقیقه و بصورت felat بدون افکت و بدون سیستم صوتی، با رعایت تکنیک‌های یک تلاوت مجلسی ضبط و تا ۵ دی ماه ۱۳۹۹ به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. علاقه‌مندان آثار خود را برای ارزیابی و انتخاب پنج فینالیست در مرحله ملّی و کشوری به نشانی ftffestival۲۰۲۰@gmail.com یا شماره واتساپ ۰۹۳۵۷۲۷۷۹۱۷ ارسال کنند.

جعفری به خواهران شرکت‌کننده درخصوص رعایت شئونات و حریم بانوان اطمینان داد و گفت: جهت حفظ شئونات اسلامی و حریم بانوان، همه تلاوت‌ها تحت نظارت خانم خان بابا از اساتید قرآن کشور و گروهی از خواهران، داوری می‌شود.
انتهای پیام
captcha