نمایشگاه آثار مکتوب بسیج در حرم شاهچراغ(ع) برپا شد
کد خبر: 4014985
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳

نمایشگاه آثار مکتوب بسیج در حرم شاهچراغ(ع) برپا شد

به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج، نمایشگاه آثار مکتوب ویژه این هفته در مرکز پژوهش‌های اسلامی و کتابخانه آستان مقدس شاهچراغ(ع) برپا شد.

نمایشگاه آثار مکتوب بسیج، حرم شاهچراغ(ع)به گزارش ایکنا از فارس، هفته بسیج بهترین فرصت جهت یادآوری نقش آفرینی‌های دلاوارنه، مجاهدانه و صادقانه بسیجیان سلحشور در طول حیات انقلاب اسلامی و بهانه‌ای برای زنده نگه داشتن ارزش‌ها و روح بسیجی در آحاد ملت، به‌ویژه جوانان پروشور و مدافعان ولایت است.

به این مناسبت مرکز پژوهش‌های اسلامی و کتابخانه آستان مقدس شاهچراغ(ع) اقدام به برگزاری نمایشگاه آثار مکتوب در حیطه موضوعی بسیج با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و آشنایی بیشتر کاربران با این آثار ارزشمند کرده است.

علاقه‌مندان می‌توانند تا ۵ آذر ۱۴۰۰ با مراجعه به این مرکز با کتاب‌های ارزشمندی همچون از بسیجی تا سربازی امام زمان(ع)، آشنایی با بسیج، بسیج، قلب امام، ابزارهای جنگ نرم علیه جمهوری اسلامی و ... آشنا و از آن‌ها بهره‌مند شوند.

یادآور می‌شود، مرکز پژوهش‌های اسلامی و کتابخانه حرم مطهر با بیش از ۸۰ هزار جلد کتاب در همه حیطه‌های موضوعی، هر سال نمایشگاه‌های مناسبتی متعددی را برای علاقه‌مندان برگزار می‌کند.

انتهای پیام
captcha