جشنواره «صلاة» از سوی دانشگاه آفاق برگزار می‌شود
کد خبر: 4015260
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۴

جشنواره «صلاة» از سوی دانشگاه آفاق برگزار می‌شود

جشنواره فرهنگی، هنری پژوهشی صلاة با محوریت نماز و نماز جمعه مطلوب از سوی کانون قرآن و عترت دانشگاه آفاق ارومیه برگزار می‌شود.

جشنواره «صلاة»به گزارش ایکنا، جشنواره فرهنگی، هنری پژوهشی صلاة با محوریت نماز و نماز جمعه مطلوب از سوی کانون قرآن و عترت و معاونت فرهنگی دانشگاه آفاق ارومیه با همکاری دفتر نمایندگی ولی فقیه، اداره‌کل تبلیغات اسلامی، اداره ارشاد، اداره‌کل آموزش و پرورش، بسیج اساتید، ستاد اقامه نماز، مرکز مدیریت حوزه علمیه و صدا و سیمای جمهوری اسلامی، نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ارومیه، ستاد اقامه نماز استان، مرکز مدیریت حوزه علمیه، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مرکز آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

محورهای این جشنواره شمال عوامل مؤثر در توسعه کمی و کیفی نماز و نماز جمعه مطلوب، نقش و اثر نماز مطلوب در هویت فرد، خانواده و جامعه، نقش نماز و نماز جمعه در تمدن‌سازی جامعه اسلامی، نماز و نماز جمعه در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و جاذبه‌ها و زیبایی‌های اقامه نماز و نماز جمعه است.

این جشنواره در رشته‌های بخش پژوهشی شامل مقاله‌نویسی و تلخیص کتاب، بخش ادبی شامل شعر و داستان‌نویسی، بخش هنری شامل پوستر، عکس‌نوشته اینفوگرافی، موشن‌گرافی، انیمیشن، نماهنگ (کلیپ)، نوآهنگ (پادکست) و فیلم کوتاه برگزار می‌شود.

اثر برتر در هر رشته مشمول دریافت لوح تقدیر، انتشار اثر و دریافت جایزه می‌شود، علاقه‌مندان تا 19 آذرما 1400 به منظور شرکت در این جشنواره مهلت دارند.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به شماره 09334956575 در یکی از پیام‌رسان‌های شبکه‌های اجتماعی یا نشانی اینترنتی farhanghi@afagh.ac.ir یا از طریق تحویل پستی یا حضوری به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha