پروژه جدید شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی
کد خبر: 4015972
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸

پروژه جدید شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی

یک منبع رسمی در دولت رژیم صهیونیستی از پروژه جدید شهرک‌سازی این رژیم در قدس اشغالی خبر داد.  

به گزارش ایکنا به نقل از العهد، یک منبع رسمی در رژیم صهیونیستی به شبکه خبری i24news اسرائیل اعلام کرد که این رژیم در صدد است پروژه جدید شهرک‌سازی خود در قدس شرقی را که شامل ساخت یک شهرک جدید در این شهر است، معرفی کند.
 
این شبکه صهیونیستی افزود: پروژه جدید شامل ساخت هزاران واحد مسکونی جدید در شهر قدس و برپایی یک شهرک جدید است. اما جزئیات آن اعلام نشده است.
 
در همین راستا، یک منبع آگاه از بازگشایی کنسولگری آمریکا در قدس شرقی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
 
از زمانی که جو بایدن، سکان ریاست جمهوری آمریکا را در دست گرفته است، تلاش دارد که کنسولگری کشورش در قدس اشغالی را که به دستور دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا بسته شده بود، بازگشایی کند.
 
تداوم شهرک‌سازی‌های رژیم صهیونیستی و بی‌توجهی مقامات این رژیم به قطعنامه‌های سازمان ملل بیانگر این مسئله است که صهیونیست‌ها به دنبال اعمال سلطه کامل بر سرزمین فلسطین هستند.

هرچند سازمان ملل مخالفت خود را با گسترش شهرک‌سازی توسط رژیم صهیونیستی اعلام کرده‌ است، اما هیچ سیاست بازدارنده‌ای تاکنون در برابر این رژیم از سوی جامعه جهانی اتخاذ نشده است لذا اگر مجامع بین‌المللی برخورد قاطعی با این اقدام شوم نکنند، این رژیم نامشروع همچنان به اشغال اراضی فلسطینیان ادامه خواهد داد.
انتهای پیام
captcha