نشست «جایگاه قرآن و تلاوت و تجوید در کشورهای آفریقایی» در ایکنا برگزار می‌شود
کد خبر: 4016085
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۳
به صورت آنلاین؛

نشست «جایگاه قرآن و تلاوت و تجوید در کشورهای آفریقایی» در ایکنا برگزار می‌شود

نشست آنلاین «جایگاه قرآن و تلاوت و تجوید در کشورهای آفریقایی» به زبان عربی هشتم آذرماه با همکاری سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در خبرگزاری ایکنا برگزار می‌شود.

نشست «جایگاه قرآن و تلاوت و تجوید در کشورهای آفریقایی» در ایکنا برگزار می‌شودبه گزارش خبرگزاری ایکنا؛ این نشست در راستای سلسله نشست‌های تخصصی بین‌المللی اسلام‌شناسی به همت اداره‌کل همکاری‌های علمی و دانشگاهی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و با همکاری و مشارکت خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) و رایزنی فرهنگی ایران در الجزایر در بستر «اسکایپ» برگزار می‌شود.

این برنامه دوشنبه آینده، هشتم آذرماه برابر با 29 نوامبر 2021 ساعت ۱۵ تا ۱۶ به وقت تهران به زبان عربی در استودیو مبین ایکنا برگزار می‌شود و کارشناسانی از ایران و الجزایر در آن حضور یافته و به صورت آنلاین سخنرانی می‌کنند.

«نورالدین ابولحیه»، اندیشمند، نویسنده و مفسر قرآن الجزایری، یوسف مشریه، رئیس اتحادیه علما، ائمه و مبلغان کشورهای آفریقایی ساحل صحرا، سیدجلال میرآقایی، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در الجزایر و سیدحسن عصمتی، کارشناس امور قرآنی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و رایزن فرهنگی سابق در تونس و سنگال در این نشست آنلاین سخنرانی خواهند داشت.

علاقمندان می‌توانند با ورود به لینک «https://join.skype.com/EwqkuKA4OebN» در ساعت اعلام شده، از مباحث مورد بررسی در نشست «جایگاه قرآن و تلاوت و تجوید در کشورهای آفریقایی» بهره‌مند شوند.

انتهای پیام
captcha