قاری زنجانی؛ منتخب دوازدهمین جلسه ارتقای قاریان ممتاز + عکس
کد خبر: 4016182
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷

قاری زنجانی؛ منتخب دوازدهمین جلسه ارتقای قاریان ممتاز + عکس

دوازدهمین جلسه از سیزدهمین دوره ارتقای قاریان ممتاز قرآن کریم به میزبانی شورای عالی قرآن برگزار شد.

به گزارش ایکنا، دوازدهمین جلسه از سیزدهمین دوره ارتقای قاریان ممتاز قرآن کریم، چهارشنبه ۳ آذرماه به صورت نیمه‌حضوری و با برقراری ارتباط دوسویه و برخط تصویری با قاریان شرکت‌کننده، به میزبانی شورای عالی قرآن برگزار شد.

در این جلسه ارتقا که با دبیری مصطفی یادگاری قاری ممتاز کشورمان همراه بود، قاسم رضیعی و احمد زرنگار از استادان و داوران بین‌المللی و حمید رحیمی به عنوان کمک‌کارشناس، به ارائه نکات فنی و مفاهیمی و تحلیل قرائت قاریان پرداختند.

در این جلسه، مرتضی شکوری و محمدمهدی آزاد از تهران به صورت حضوری و یوسف قنبری از زنجان با پخش تلاوت تصویری، قاریانی بودند که هر سه نفر آیات ۸۵ تا ۹۹ سوره حجر را از حفظ تلاوت کردند.

براساس این گزارش، تلاوت یوسف قنبری از نظر کارشناسان با کسب نصاب لازم به عنوان تلاوت منتخب دوازدهمین جلسه ارتقا معرفی شد.

برنامه «جرعه ای از معرفت» با پخش سخنان کوتاهی از آیت الله مجتهدی تهرانی و قرائت دعای ختم قرآن توسط محمدعلی عنبری قاری ممتاز گیلانی از دیگر بخش‌های این جلسه بود.

سیزدهمین دوره جلسات ارتقای شورای عالی قرآن، روزهای چهارشنبه به صورت هفته در میان، بعد از اذان مغرب برگزار می‌شود و فیلم کامل جلسات با فاصله چند روز در صفحه مجازی شورا در تارنمای آپارات بارگزاری می‌شود.

انتهای پیام
captcha