اختتامیه رقابت‌های بین‌المللی قرآن بانوان در دبی امشب به برگزار می‌شود
کد خبر: 4016485
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳

اختتامیه رقابت‌های بین‌المللی قرآن بانوان در دبی امشب به برگزار می‌شود

مراسم اختتامیه مسابقات بین‌المللی قرآن کریم ویژه بانوان در دبی عصر امروز شنبه با تجلیل از شرکت‌کنندگان و برندگان این مسابقه برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از البیان، فعالیت‌های پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن شیخه فاطمه بنت مبارک عصر امروز به پایان می‌رسد که در آن مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان 10 مقام اول و تمامی شرکت‌کنندگان در این مسابقات که نماینده 50 کشور و جامعه مسلمان بودند، برگزار می‌شود.

شرکت‌کنندگان در این مسابقه به مدت شش روز در برابر هیئت داوران بین المللی متشکل از شیوخ و علمای برجسته با تجربه فراوان در زمینه داوری با یکدیگر به رقابت پرداختند.

علی محمد بن عطیف از عربستان سعودی، رئیس هیات داوران و سالم محمد الدوبی از امارات متحده عربی، نائب رئیس این هیات هستند.

عبدالله محمد الانصاری از امارات، محمود زکی محمود از مصر، سید عقیل حسین از اندونزی و احمد عبدالقیوم بن عبد رب النبی از پاکستان هم از اعضای هیات داوران این مسابقه هستند.

مراسم اختتامیه شامل بخش‌های مختلف از جمله تلاوت‌های منتخب تعدادی از شرکت‌کنندگان و فیلم مستندی از دوره‌های قبلی مسابقات بین‌المللی قرآن کریم شیخه فاطمه بنت مبارک  است.

ابراهیم محمد بوملحه، رئیس کمیته برگزار کننده مسابقه جایزه بین‌المللی دبی نیز در این مراسم سخنرانی خواهد کرد و سپس تمام شرکت‌کنندگان برای دریافت جوایز خود روی سن خواهند رفت. کمیته برگزار کننده جایزه قرآن دبی جوایز مالی ارزنده‌ای  و لوح تقدیر ابرای همه شرکت‌کنندگان در این مسابقات اختصاص داده است.

انتهای پیام
captcha