اصول عقاید در هند منتشر شد
کد خبر: 4019155
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸

اصول عقاید در هند منتشر شد

کتاب «اصول اعتقادات در چهل درس» اثر حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین اصغر قائمی به همت انتشارات مجمع جهانی اهل بیت(ع) زبان اردو در هند منتشر شد.

اصول عقاید شیعه در هند منتشر شدبه گزارش ایکنا، اثر حاضر مشتمل بر درس‌هایی در آموزش اعتقادات شیعه امامیه بوده و نگارنده بر آن است تا مسائل پیرامونی مربوط به هر یک از اصول اعتقادی در حیطه نیازهای فکری و دینی طلاب جوان و دانشجویان را ضمن چهل موضوع بررسی کرده و آموزش دهد.

نویسنده در ذیل مباحث خداشناسی به موضوعات توحید فطری، برهان نظم و صفات خداوند و در ذیل مباحث عدل، فلسفه بلاها، اختیار و امر بین‌الامرین و در ذیل مباحث نبوت به موضوعات  نبوت عامه و نبوت خاصه  پرداخته است.

همچنین در این کتاب در ذیل مباحث امامت، موضوعات عصمت و علم امام، امامت خاصه، حضرت مهدی(عج) و ولایت فقیه و در ذیل مباحث معاد، دلایل قرآنی معاد، برهان بقای روح، معاد جسمانی و روحانی، برزخ، قیامت و شفاعت آمده است.

کتاب «اصول اعتقادات در چهل درس» به سفارش اداره ترجمه مجمع جهانی اهل بیت(ع) و به وسیله حجت‌الاسلام سیدمبین حیدر رضوی در 324 صفحه به زبان اردو ترجمه شده و انتشارات مجمع جهانی اهل بیت(ع) با همکاری انتشارات ولایت آن را در 1000 نسخه در کشور هندوستان منتشر کرده است.

علاقه‌مندان برای دریافت حضوری کتاب مذکور می‌توانند به نشانی قم، بلوار جمهوری اسلامی، نبش کوچه ۶، مجمع جهانی اهل بیت(ع) مراجعه کرده یا برای دریافت غیر حضوری با شماره ۰۲۵۳۲۱۳۱۳۰۷ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha